دلیل بلاک شدن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری چه بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره دلیل بلاک شدن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری و همچنین حاشیه های این دو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. این شب ها، سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش می باشد. سریالی تلویزیونی که از همان فصل اول، با استقبال مخاطبان فراوانی مواجه شد و همواره جزو برنامه های پر بیننده ی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به شمار می آمد و می آید!

بلاک شدن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری

چندی پش دنیا جهانبخت ، مدل و چهره معروف اینستاگرامی که چیزی در حدود هفت میلیون و نهصد هزار نفر فالوور دارد! در تازه ترین ویدیوی منتشر شده ی خود، از بلاک شدن خود توسط بهرام افشاری ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون خبر داد! بهرام افشاری که بازیگر نقش ” بهتاش فریبا ” در سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم می باشد، تاکنون واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است! در ادامه ویدیویی از بلاک شدن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری را خواهیم دید:

 

درباره دنیا جهانبخت بد نیست بدانید او متولد ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران می باشد. درباره ی دنیا بد نیست بدانید در زمانی که شبکه اجتماعی فیسبوک در اوج محبوبیت در بین ایرانی ها قرار داشت، دنیا جهانبخت که تازه به سن ۱۸ سالگی وارد شده بود با انتشار عکس هایی از خود، با توجه به چهره زیبایی که داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست دنبال کننده های زیادی را به سوی خود جذب کند!

بلاک شدن دنیا جهانبخت توسط بهرام افشاری

اما درباره آغاز شهرت میلیونی وی بد نیست بدانید این ماجرا از عشق او به خواننده لس آنجلسی ، ” ساسی ”  آغاز شد! دنیا در ابتدا با انتشار عکس هایی از خواننده لس آنجلسی “ساسی ” ، به وی ابراز علاقه نمود؛ اما در نهایت این دوست داشتن یک طرفه تا جایی پیش رفت که او کلیپی از خودکشی خود را برای او منتشر کرد.

با انتشار این کلیپ عجیب، پیج اینستاگرام دنیا جهانبخت ، محل حضور هزاران نفر برای بحث و جدل و همچنین شوخی شد! و به یک باره تعداد فالوورهای وی بسیار بسیار بالا رفت و میلیونی شد!!!

درباره بهرام افشاری نیز بد نیست بدانید وی متولد ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در جورقان استان همدان می باشد. بهرام افشاری با بازی در نقش ” بهتاش فریبا ”  در سریال ” پایتخت ۲ ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده شناخته شد! البته وی پیش از این در سال ۱۳۹۲ شمسی و وقتی ۲۶ سال سن داشت، تجربه بازی کوتاهی را در فیلم سینمایی ” عصبانی نیستم” به‌ کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی رضا درمیشیان در دنیای سینما کسب کرده بود.

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه کامل بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت ۶ + زندگی شخصی و اینستاگرام

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا