واکنش مهناز افشار به هک شدن اینستاگرام سالومه چه بود؟

در این مطلب، درباره واکنش مهناز افشار به هک شدن اینستاگرام سالومه توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز گذشته ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، خبری با عنوان ” هک شدن اینستاگرام سالومه “در فضای مجازی منتشر شد! خبری که در ابتدا چندان مورد توجه قرار نگرفت اما ساعاتی بعد و پس از انتشار عکس هایی از چت های خصوصی وی با بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر ایران حاشیه هایی به وجود آمد.

لازم به بیان است محتوای چت‌ ها نکته خاصی نداشت، اما صرف ارتباط میان هنرمندان داخلی و مجری شبکه فارسی زبان خارجی من و تو ، باعث بروز واکنش های گسترده ای از سمت مخاطبان شبکه‌ های اجتماعی شده است!

در میان عکس های منتشر شده از چت های خصوصی سالومه سیدنیا، چت وی با مهناز افشار نیز خبرساز شده است. اما مهناز افشار در برابر این خبر، سکوت اختیار نکرد و با انتشار توئیتی درباره آن توضیح داد:

واکنش مهناز افشار به هک شدن اینستاگرام سالومه

سالومه سیدنیا یکی از تهیه‌ کنندگان و مجریان جوان شبکه فارسی زبان من و تو ۱ می باشد. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین‌ المللی از دانشگاه آکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

سالومه پیش از خروج از کشور و پیوستن به شبکه فارسی زبان من و تو ۱ ، سابقه کار در رسانه‌ های مختلفی از جمله روزنامه‌ های ” زن ” به مدیریت فائزه هاشمی و ” ایران ” و شبکه بی بی سی فارسی را دارد. سالومه به عنوان یکی از برگزارکنندگان بخش آرای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته است. لازم به بیان است شوی تلویزیونی ” سالی تاک “، تصاویر و ویدئوهای ارسالی از ایران را تقریبا با اهدافی سیاسی پخش می کند! این تصاویر و کلیپ‌ ها توسط شهروندان آماتور داخلی و بنا بر موضوعات هفتگی اعلامی برنامه از شبکه‌ های ماهواره‌ ای ارسال می‌ شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا