عرفان طهماسبی خواننده برتر عصر جدید کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگی و فعالیت های عرفان طهماسبی ، خواننده برتر عصر جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. عرفان طهماسبی ، شرکت کننده مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید ” شب گذشته، سه شنبه ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، به عنوان ششمین اجرا در بخش دوم از قسمت هشتم فصل دوم این برنامه تلویزیونی استعدادیابی به کارگردانی احسان علیخانی و با داوری رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد ، سید بشیر حسینی و امین حیایی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی صحنه رفت.

 

در خلاصه ی اجرای عرفان طهماسبی این چنین آمده بود: “ یه خواننده بختیاری با حال خوش و آهنگی با حکومت دل بر قلمروی تکنیک!

عرفان طهماسبی با حضور در برنامه عصر جدید و با اجرای زیبای خود، توانست چهار رای مثبث از داوران بگیرد! لازم به بیان است آریا عظیمی نژاد اولین نفری بود که رای مثبت خود را اعلام کرد و بسیار از اجرای عرفان لذت برد!

اما درباره عرفان طهماسبی بد نیست بدانید وی متولد دهه ۷۰ شمسی در شهر شوشتر واقع در استان خوزستان می باشد. جالب است بدانید عرفان مدت زیادی در عرصه ی تئاتر فعالیت داشته است و وی در اولین تجربه خود در تئاتر نیز در نقش یک آوازه خوان ظاهر شده بود! عرفان زیر نظر استاد بهدار به یادگیری تئاتر پرداخته است؛ استاد بهدار صدای عرفان را می پسندد و از وی می خواهد در اجراهای او به شاهنامه خوانی بپردازد.

 

نکته ی جالب دیگر نیز این است که عرفان ، جوانی اهل کار و تلاش می باشد! او سابقه ی کار در یک کبابی را دارد! وی در مدت شش سال کار در کبابی، به یادگیری آواز پرداخته است و مشکلات بسیاری را نیز متحمل شده است اما هیچ یک از این مشکلات از علاقه ی او به هنر آواز نکاسته است.

آدرس اینستاگرام عرفان طهماسبی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا