خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان را می توانید مطالعه کنید. این سریال ترکیه ای که یکی از پربیننده ترین و پربحث ترین سریال های شبکه تی آر تی محسوب می شود، بر اساس داستانی واقعی درباره بیماران یه روانپزشکی به نام گولسرن بوداییجی اغلو می باشد. پخش سریال ترکی آپارتمان بی گناهان در ژانر هیجان انگیز و درام در شبکه های ترکی از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ بود و از شبکه های جم تی وی از شهریور ۱۴۰۰ روی آنتن رفت.

قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان
قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

خلاصه داستان قسمت ۶۶ سریال ترکی آپارتمان بی گناهان

ممدوح به دیدن اینجی که در ویلای خاله ی اسرا می ماند می رود. اینجی با دیدن او در آغوشش می گیرد و از ته دل گریه می کند و می گوید: «بابابزرگ اصلا راحت نیست… »
اسد پیش هان می رود و می گوید: «هان باور دارم که اینجی برمیگرده. مگه همیشه برنگشت؟ » هان می گوید: «چون همیشه من رفتم دنبالش. » اسد می گوید: «هان بازم برو. به خاطر اینجی ارزششو داره. برای آخرین بار برو و باهاش صحبت کن. »
نریمان در مدرسه سراغ اگه می رود و می گوید: «مگه نگفتی با آبجیت صحبت میکنی؟ اون که برگه طلاق رو صبح فرستاد دم خونه. » اگه با بی حالی می گوید: «چی بگم نریمان؟ من باهاش حرف زدم اما تصمیمشو گرفته. تازه وقتی قرار نیست چیزی عوض شه چرا حرف بزنم؟ » نریمان می گوید: «مگه واسه عشق نباید فداکاری کرد؟ » اگه می گوید: «همه گذشته خواهرم با فداکاری گذشته دیگه چی میخوای؟ » نریمان می گوید: «خوبه! پس خوب داداشم رو درک میکنه. اونا بهتر از همه همدیگه رو حس میکنن! »

اگه این را قبول ندارد و نریمان می گوید: «چون تو عاشق نشدی نمیدونی آدما به خاطر عشق چقدر میتونن از خود گذشتگی کنن! » اگه بغض می کند و می خواهد حرفی بزند اما آن را می خورد و می گوید: «به خاطر این حرف خیلی قراره خجالت بکشی نریمان! » و آدرس جایی که اینجی می ماند را به نریمان میدهد تا به هان بدهد و می گوید: «دیگه در مورد عشق به من طعنه نزن! تو هیچی نمیدونی! » و می رود. نریمان لبخند میزند. اگه سراغ غمزه می رود و از روی عصبانیت و حرص از او می خواهد با هم وارد رابطه بشوند. غمزه قبول می کند. نریمان از پشت در حرف های انها را می شنود و ناراحت شده و شروع به خاراندن مچ دستش می کند که امره جلو می آید. نریمان با لبخند به سمت او برمیگردد و می گوید: «الان فهمیدم که تورو دوست ندارم. »
ممدوح به اینجی می گوید: «من بهت افتخار میکنم… سالها به مادرت التماس کردم.. بهش خیانت شد و کتک خورد و گرسنه موند اما بازم جسارت نداشت از اون طلاق بگیره. تو خیلی فرق میکنی اینجی… تو قوی هستی… »

هان اسباب بازی سربازی که اینجی به او داده بود را از وسط می شکند و با گریه سر روی میز می گذارد… اسد حال بد او را می بیند و به اسرا پیام میدهد که اگر آدرس اینجی را ندهد، دیگر با هم دوست نخواهند ماند! اسرا با پوزخند جواب میدهد که هر کاری می خواهد بکند! اسد حرص می خورد. هان به او می گوید که ذاتا نریمان آدرس را برایش فرستاده. اسد او را مجبور می کند تا بروند و با اینجی صحبت کند.
صفیه به طبقه بالا می رود و از انجا پنجره ی اتاق ناجی را نگاه می کند که همراه دخترش وقت می گذراند و یاد روزی می افتد که در گذشته، ناجی در مورد خانواده ی سه نفری شان همراه دخترش صحبت کرده بود و با بغض به خود می گوید: «ببین دختر میخواستی خدام هم هرچی میخواستی بهت داده… »

تومریس از ناجی می پرسد: «مارو به خاطر اون ول کردی؟ » ناجی می گوید: «اینطوری نیست… تو آینده وقتی بزرگ شدی میفهمی… » و از تومریس می خواهد آماده بشود تا امروز را با هم بگذرانند و در دل می گوید: «امروز آخرین روزیه که به عنوان پدر و دختر با هم میگذرونیم… میخوام همیشه منو اینجوری به یاد بیاری دخترم. »
صفیه بین زباله ها آلبوم عکس را بیرون می کشد که عکسی از جوانی های مادرش داخل ان است که به زیبایی لبخند زده… سالها قبل، حسیبه همراه دوستش برای شب خواستگاری اماده می شود. مادرش با عصبانیت سر می رسد و رو به او می گوید: «سه بار نامزد کردی و بر گردوندنت! اگه این یکی رو هم بپرونی دیگه نمیخوام ببینمت! »

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی آپارتمان بی گناهان + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا