کدامیک از سلبریتی های ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند؟ + عکس

ویروس کرونا امروز در جهان جولان می دهد و افراد بی شماری را گرفتار خود می کن. در مطلب زیر به معرفی چند تن از افراد مشهور ایرانی که به این بیماری مبتلا شده اند، می پردازیم.
ویروس کرونا

وریا غفوری:

دفاع راست استقلال که سابقه بازی در سپاهان،نفت تهران و شهرداری تبریز را هم دارد و از سال ۹۵ در استقلال توپ می زند یکی دیگر از افرادیست که به کرونا مبتلا شده است.

کیانوش گرامی:

بازیگر با تجربه و ۵۸ ساله که سابقه زیادی در سینما و مجموعه های تلوزیونی دارد به کرونا مبتلا شده است.

بهاره رهنما:

بازیگر مشهور  سینمای ایران که در چند سال اخیر ازدواج مجددش و جنجال های وی در فضای مجازی خبر ساز شده کسی نیست جز بهاره رهنما. طبق آخرین اخبار او هم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

پیمان قاسم خانی:

پیمان قاسم خانی فیلم نامه نویس فوق حرفه ای و همسر سابق بهره رهنما است. وی در نوشتن فیلم نامه طنز مهارت خیلی بالایی دارد از جمله آثار وی می توان به مارمولک، سن پترزبورگ، ورود آقایان ممنوع و سریال های مهران مدیری مثل پاورچین، شب های برره و هیولا اشاره کرد.

رضا بهرام:

آهنگ ساز و خواننده جوان و تازه کار پاپ که طرفداران زیادی هم پیدا کرده اولین ترک خود را در سال ۹۷ منتشر کرد طبق اخبار شنیده شده او هم به کرونا مبتلا شده است.

 

لیلا بلوکات:

بازیگر خوش چهره و موفق سینما و تلوزیون ایران که در فیلم هایی مثل اخراجی ها ، دراکولا، آس و پاس،پنج ستاره یوسف پبامبر، آسمان همیشه ابری نیست و…. ایفای نقش کرده اخیرا به کرونا مبتلا شده است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی:

یکتا ناصر بازیگری که سابقه حضور در فیلم هایی مانند رحمان ۱۴۰۰ ، آینه بغل، مشکل گیتی ، فصل نرگس و… دارد به همراه همسرش منوچهر هادی کارگردان و فیلم نامه نویس معروف از دیگر افرادی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا