آموزش استفاده از اپ استور اختصاصی شبکه شاد

در این مطلب، توضیحاتی درباره آموزش استفاده از اپ استور اختصاصی شبکه شاد خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مسعود فیاضی ، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه سازمان پژوهش در فازهای اولیه ایجاد شبکه ملی رشد در حال راه اندازی یک VOD و یک APP STORE است، گفت: ” فیلم های آموزشی و اپلیکیشن های آموزشی در این بستر بارگذاری می شوند تا در شبکه شاد نیز در اختیار معلم و دانش آموز قرار داده شوند. “

اپ استور اختصاصی شبکه شاد

وی درباره راه اندازی این بستر گفت که این فاز مربوط به اقدام کوتاه مدت ما است و سعی می شود به زودی در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

مسعود فیاضی ، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ”  بعد از پیش آمدن شرایط بحرانی در نظام آموزشی کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا ستادی در وزارت آموزش و پرورش زیر نظر حوزه وزارتی ایجاد شد که مقرر بود شرایطی را در فضای مجازی ایجاد کند که کلاس هایی که تا قبل از این در فضای حقیقی شکل می گرفت، به صورت مجازی با محوریت همان معلم تشکیل شود و رابطه آموزشی معلمان و دانش آموزان ادامه یابد.

همچنین لازم به بیان است محتواهایی که توسط معلمان در کلاس های مجازی تولید و ارائه می شود، توسط معاونت های آموزش ابتدایی و متوسطه کنترل شده است و نظارت بر آنها به عهده ایشان است، اما نظارت بر محتواهایی که به بسته های یادگیری مربوط می شوند، مانند کتاب الکترونیکی، ویدئوی آموزشی، پادکست، بازی آموزشی و…  به عهده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

شبکه آموزشی دانش آموزی یا اپلیکیشن شاد نتیجه تلاش های بی وقفه معلمان و همکاران جوان و متعد است که با کمک همراه اول به ثمر نشسته است و در همین جا باید از زحمات آنها تشکر کنم. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا