آیا اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین سرطان دارد؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای بیماری سرطان اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده اکبر خرمدین ، پدر بابک خرمدین به بیماری سرطان پیشرفته مبتلا است و امیدی به زنده ماندن ندارد و احتمالا با توجه به بیماری خود، خودش خواسته است که راز سه جنایت وی فاش شود. رها کردن جسد بابک خرمدین در نزدیکی خانه‌ خودشان هم احتمالا به همین‌ خاطر است!

لازم به بیان است حتی احتمال دارد که او پیش از محکومیت و اجرای حکم فوت کند!

رسیدگی به پرونده این جنایت هولناک در حالی ادامه دارد که خانواده فرامرز ، داماد اکبر خرمدین تصمیم‌ شان درباره سرنوشت قاتل فرزندشان را گرفته‌ اند و خواهان قصاص او هستند! خواهر فرامرز می‌ گوید: تصمیم ما اشد مجازات و قصاص قاتلان است. ما می‌ دانیم که اکبر خرمدین سرطان پیشرفته دارد و امیدی به زنده ماندن ندارد و احتمالا با توجه به بیماری‌ اش، خودش خواسته که رازش فاش شود. رها کردن جسد بابک در نزدیکی خانه‌ شان هم احتمالا به همین‌ خاطر است، اگر نه او دو بار در گذشته مقتولان خود را به‌گونه‌ ای سر به نیست کرده بود که امکان شناسایی‌ اش وجود نداشت و حتی احتمال دارد که او پیش از محکومیت و اجرای حکم فوت کند.

اقوام خانواده خرمدین همچنین هرگونه باور و اعتقاد مذهبی را از سوی او رد کرده اند و درباره تصاویر منتشر شده از صحنه شکرگزاری او از ارتکاب این قتل‌ ها معتقدند که او نمایشی را برای عموم اجرا کرده است که کوچک‌ ترین اعتقادی به آن ندارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا