اسامی بازیگران فیلم سینمایی کاندید به کارگردانی علی عطشانی + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی کاندید به کارگردانی علی عطشانی همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی فیلم نامه‌ فیلم سینمایی کاندید به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی علی عطشانی و به نویسندگی جابر قاسمعلی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ نمود!

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره فیلم سینمایی کاندید منتشر نشده است! اما درباره علی عطشانی ، کارگردان، نویسنده و تهیه‌ کننده بد نیست بدانید وی فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۳ شمسی با ساخت فیلم داستانی حبیب آغاز کرد. از دیگر فعالیت ‌های وی در مقام کارگردانی به فیلم‌ های کوتاه و مستند نیز می ‌توان اشاره کرد.

وی در سال ۱۳۹۸ شمسی، فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی را ساخت. فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی ، فیلمی به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی علی عطشانی و به نویسندگی مسعود احمدیان و امیر علی احمدیان است. سلفی با دموکراسی، داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته ‌اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم دموکراسی تو روز روشن اتفاق می‌ افتد!

همچنین در سال ۱۳۹۹ شمسی نیز فیلم سینمایی کوسه را مهدی هاشمی ، مهران احمدی ، سیما تیرانداز ، بهناز جعفری ، ریحانه پارسا ، محمدجواد جعفرپور ، مهسا کامیابی و پژمان جمشیدی و بر اساس فیلمنامه ‌ای از پیمان عباسی به جلوی دوربین برد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا