نشانی اینستاگرام بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اجرای عادل فردوسی پور

در این پست از جدول یاب نشانی اینستاگرام بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از نظرتان می گذرد. عادل فردوسی پور برای گزارش دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از طریق اینستاگرام، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. این گزارشگر فوتبال ایرانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و برای گزارش بازی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد، به قطر رفته و هم اینک به این کشور رسیده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد از گزارش فردوسی پور برای بازپخش مسابقه یا انتشار بخش هایی از آن در صفحات فارسی خود استفاده کند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در این فصل روز شنبه ـ ۲۹ آذر ماه ـ بین دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در دوحه قطر برگزار شود.

اینستاگرام بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به نشانی  theafchub_ir قابل دسترسی است و هم اکنون اطلاع رسانی درباره پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت لایو در این صفحه مشاهده می شود.

در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲‌۰‌۲‌۰ تیم‌های پرسپولیس از ایران و اولسان هیوندای از کره جنوبی به میزبانی ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم خواهند رفت و نتیجه بازی فردا قهرمان جدید قاره کهن را معرفی می‌‌کند.در بین میهمانان سرشناس و مطرح برای تماشای این بازی در قطر مانند جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، برای فوتبالدوستان ایرانی این بازی یک اتفاق ویژه‌ای را به همراه دارد که مدت‌ها در‌ انتظار آن بودند.روز گذشته که روزنامه ایران ورزشی از احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر در بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای خبر داد، هیجان بازگشت این مرد محبوب برای علاقه‌مندان به فوتبال دوباره زنده شد. ظاهراً پس از اینکه ویزای محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر برای سفر به قطر صادر نشد این پیشنهاد پیش روی فردوسی پور قرار گرفت و او هم پس از مدت‌ها دوری از گزارشگری بازگشت، آن هم در این جدال حساس را پذیرفت.

از این رو فردوسی پور که ویزای سفرش آماده شده بود بامداد امروز با پرواز مستقیم به دوحه تهران را به مقصد قطر ترک کرد تا برای گزارش زنده این بازی از طریق پخش زنده صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده شود. فردوسی‌پور قرار است با همکاری صفحه AFC به فارسی این بازی را گزارش کند.

فردوسی پور پس از پایان فعالیت برنامه ۹۰ در شبکه سوم سیما در هیچ یک از مسابقات داخلی و خارجی گزارشگری را برعهده نداشته است. آخرین بار عادل بازی پرسپولیس – پاختاکور را در ۱۴ اسفند دو سال پیش گزارش کرد و آخرین گزارش فوتبال خارجی او هم ۲۲ اسفند سال ۹۷ با گزارش دیدار تیم محبوبش لیورپول مقابل بایرن مونیخ بود.

IMG_20201218_111807_242

صفحه رسمی AFC به فارسی با انتشار پوستر فوق نوشت:«عادل فردوسی پور فینال را برای شما گزارش می کند! جایی نروید و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.»

عادل فردوسی با دوری از فعالیت در صدا و سیما شب گذشته اولین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن زنده شبکه ورزش پخش کرد و سپس راهی قطر شد. او اخیرا همراه با تیم رسانه ورزش عنوان قهرمانی جام حِرَف را از آن خود کرد و گل قهرمانی را هم خود فردوسی پور به ثمر رساند. فردوسی پور درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفته بود: به عنوان نماینده فوتبال کشورمان دوست دارم پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و قهرمان شود. بازی بسیاری سختی است و تیم کره ای تیم بزرگی است اما امیدوارم با غیرت بچه‌ها پرسپولیس برنده باشد.

اعلام خبر گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۴۰۰هزار نفر به تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه افزوده شده و لحظه به لحظه رو به افزایش است.

صفحه رسمی AFC فارسی در اینستاگرام

علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی‌پور می‌توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام ای اف سی کلیک کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو کنند. با شروعِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می‌یابد که با کلیک بر آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل تماشا کنید.

توجه داشته باشید مشاهده لایو اینستاگرام ای‌اف‌سی، هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub_ir) و هم باز کردن آدرس www.instagram.com/theafchub_ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان‌پذیر است.

ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه می توانید بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا