بیوگرافی نوشرات باروچا بازیگر نقش نیلیما در فیلم هندی چلنگ(پرش) + اینستاگرام

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی، نوشرات باروچا (نصرت) یکی از بازیگران جوان و زیباروی نسل جدید بالیوود و سینمای هند است. او علاوه بر بازی در حیطه مدلینگ هم فعالیت دارد. باروچا شروع چشمگیری در عرصه هنر نداشت و مسیر دیده شدن را آرام و پیوسته طی کرد و در سال ۲۰۱۸ با فیلم «Sonu Ke Titu Ki Sweety» موفقیت را تجربه کرد و در مرکز توجه قرار گرفت. باروچا ۱۷ می سال ۱۹۸۵ میلادی در بمبئی در خانواده ای مسلمان و شیعه به دنیا آمد. پدرش تاجر و مادرش خانه دار است و تک فرزند است. وقتی دانشجو بود برای کار به یک شرکت مدیریت استعداد رفت که در آنجا پیشنهاد بازیگری دربافت کرد. او چند سال در تئاتر فعالیت کرد و کارش را با یک تبیلغات تجاری با بازیگر شناخته شده آسین شروع کرد. بعد از فارغ التحصیل شدن تصمیم گرفت به عنوان بازیگر وارد سینما شود.

نوشرات باروچا

وی بازیگری را در سال ۲۰۰۶ با فیلم «Jai Santoshi Maa» ‌آغاز کرد. در سال ۲۰۰۹ در فیلم علمی رمانتیک « Kal Kissne Dekha» با جکی بغنانی همبازی شد. فیلم بعدی بعدی او در سال ۲۰۱۰، « Love Sex Aur Dhokha» ساخته دیباکر بنرجی است که فیلمی تعیلقی بود و در آن با راجکومار رائو همبازی شد. سال ۲۰۱۱ در فیلم درام « Pyaar Ka Punchnama ساخته لاو رانجان مقابل کارتیک آرین قرار گرفت این فیلم توانست موفقیتی نسبی در گیشه کسب کند.
این بازیگر ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۳ در یک فیلم عاشقانه درام به نام « Akaash Vani» با کارتیک آرین آرین همبازی شد که متاسفانه این فیلم در گیشه شکست خورد.

اولین فیلم او در سال ۲۰۱۵ فیلم ترسناک «, Darr @ The Mall» بود که نقش مقابل جیمی شرگیل را بازی کرد و این فیلم هم در گیشه شکست سنگینی را متحمل شد. اواخر سال ۲۰۱۵ در سری دوم فیلم « Pyaar Ka Punchnama» حضور یافت که در این فیلم برای دومین بار با آرین همبازی شد و چهره تازه واردی به نام سانی سینگ دیگر بازیگر اصلی این فیلم بود. این فیلم دومین فیلم موفق و پرفروش وی شد که توانست حدود ۱۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند. باروچا به خاطر بازی در این فیلم موفق شد جوایز متعددی از جشنواره های گوناگون سینمایی به خاطر ایفای نقشی کمدی دریافت کند.
باروچا در سال ۲۰۱۸ در فیلم « Sonu Ke Titu Ki Sweety» ساخته لاو رانجان یک بار دیگر با کارتیک آرین و سانی سینگ همبازی شد. این فیلم کمدی رمانتیک درمورد پسری است که سعی دارد صمیمی ترین دوستش را از نامزدش جدا کند چون معتقد است آن دختر نیرنگ باز است و همسر مناسبی برای دوستش نخواهد شد. اگرچه این فیلم نظرات متفاوتی از سوی منتقدین سینما دریافت کرد اما در گیشه کاری بسیار موفق و پرفروش شد و اولین فیلم نوشرات باروچا عنوان گرفت که توانست وارد باشگاه صد کروری ها شود. وی به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش منفی را از جشنواره «دادا صاحب پالکه» دریافت کرد

نوشرات باروچا

سال ۲۰۱۹، باروچا نقش مقابل آیوشمان کورانا را در فیلم رمانتیک کمدی « Dream Girl » بازی کرد. فیلم های ایوشمان کورانا غالبا فیلمهای موفقی هستند و با پیروی از این قاعده این فیلم نیز نظرات مثبتی از منتقدین سینما کسب کرد و در گیشه توانست موفق عمل کند و دومین فیلم باروچا شد که بیش از ۱۰۰ کرور فروش داشت. این فیلم طی ۱۰ روز اکران توانست وارد باشگاه ۱۰۰ کروری ها شود.

تا ماه جولای ۲۰۱۹، این بازیگر زیباروی هندی فیلمبرداری فیلم «چلنگ» که یک کار اجتماعی است را به اتمام رسانده بود. او در این فیلم برای دومین بار با راجکومار رائو همبازی شد. آخرین فیلم باروچا که فیلمبرداری آن به اتمام رسیده یک فیلم مهیج عاطفی به نام « Hurdang» است. او در این فیلم با سانی کوشال و ویجی ورما همبازی شده است.
نوشرات باروچا در چهار فیلم با کارتیک آرین بازیگر محبوب این روزهای بالیوود همبازی شد و شایعات بسیاری در خصوص رابطه این دو بازیگر محبوب وجود داشت که البته هیچ گاه این رابطه را تائید نکردند. همچنین شایعاتی در خصوص رابطه او با لاو رانجان کارگردان ۴ فیلم باروچا وجود داشت که این رابطه هم تائید نشد. باروچا از طرفداران پروپا قرص رنبیر کاپور است.

آدرس اینستاگرام نوشرات باروچا

۲٫۸ میلیون فالوئر:

https://www.instagram.com/nushrrattbharuccha/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا