خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی نامادری + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی نامادری را برای طرفداران این سریال قرار می دهیم ما را تا قسمت پایانی این سریال همراهی کنید. سریال نامادری یک سریال درام است که از داستانی واقعی اقتباس شده است. کارگردانی این سریال را یاسمین تورکمنلی و نویسندگی آن را یاسمین کیرباش بر عهده دارند. هازال فیلیز کوچوک‌ کوسه و احمد کوتسی در نقش های اصلی این سریال جدید ایفای نقش می کنند. این سریال از کانال ATV ترکیه پخش می شود. این سریال ترکیه ای روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه رأس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه جم تیوی و یک ساعت بعد از شبکه جم تیوی پلاس بر روی آنتن می رود.

سریال ترکی نامادری
سریال ترکی نامادری

خلاصه داستان سریال ترکی نامادری

داستان سریال نامادری روایتگرعشق یک پدر به فرزندانش است. کوتسی در نقش فاروق یک پدر مسئولیت پذیر است. او یک شخصیت قوی است. او به جهت ازدواج با افسون ارتباط خودش را با مادرش قطع کرد. اما بعد از مدتی افسون می میرد و فاروق دیگر با هیچ زنی ارتباطی ندارد.

سراپ یک زن خبیث است که به جهت ازدواج با فاروق و برای نیت دستیابی به ثروت و مال و منال به او نزدیک می شود و به فرزندانش علاقه نشان می دهد. اما حقیقت چیز دیگری است.


 

قسمت ۲۴ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲۴ سریال نامادری(قسمت آخر)

جم که با مته قرار گذاشته بوده بعد از چند دقیقه مته میبینه که پلیسا به اونجا میان و بهش میگه تو منو فروختی؟ جم لبخند میزنه که مته چشمش به میکروفن میوفته و میگه صدامو ضبط کردی؟ جم فقط بهش لبخند میزنه. فاروق با نیسان در حال جر و بحثه که این چه کاری بوده که انجام داده نیسان بهش میگه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲۳ سریال نامادری

سراپ و فاروق با ناز و عمر میخوان پیش خبرنگارها برن که نیسان جلوشونو میگیره و میگه میبینم یه خانواده شدین! سپس با پدرش مخالفت میکنه که سراپ بهش میگه تو هم بیا باهم  بریم اما نیسان با عصبانیت میگه اینو فراموش کن و از اونجا میره. آنها پیش خبرنگارها میرن و از تصمیمشون واسه ازدواج میگن…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲۲ سریال نامادری

سراپ شوکه میشه و میگه چی؟ فاروق میگه یه ازدواج صوری میگیریم و وقتی که آب‌ها از آسیاب افتاد از هم طلاق میگیریم سراپ میگه چی؟ الان هم پیشنهاد ازدواج دادین هم طلاق؟ فاروق میگه اینجوری حرفها از روت برداشته میشه سراپ خودشو بهم ریخته و ناراحت نشون میده و قبول نمیکنه فاروق پیشش میره…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲۱ سریال نامادری

۳ روز بعد از اتفاقات پیش اومده واسه پخش شدن عکسش با فاروق خانواده فاروق با ایپک و اگه در حال حرف زدنن که مروت با چمدون به اونجا میاد و با فاروق میخواد حرف بزنه. مروت بهش میگه دخترم سه روزه رفته او پیازداغشو به قول معروف زیاد میکنه که فاروق عذاب وجدان بگیره…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲۰ سریال نامادری

سراپ پیش ناز میره و میخواد باهاش حرف بزنه که ناز باهاش بحث و دعوا میکنه، سراپ بهش میگه پدرتون بهتون دروغ نگفته بود ناز میگه من بابامو میشناسم ولی تورو نشناخته بودم! سراپ سعی میکنه آرومش کنه و بهش میگه تو منو درک نمیکنی بزرگ بشی متوجه میشی سپس باهمدیگه صحبت میکنن.…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۹ سریال نامادری

مراسم شروع میشه و وقتی فاروق برای سخنرانی میره عکس بوسه سراپ و فاروق رو پرده نمایش انداخته میشه همگی شوکه شدن و مراسم بهم میریزه که فاروق و بچه هاش به اتاق میرن و میپرسن اینجا چخبره؟ فاروق که جا خورده نمیدونه چی باید بگه و میگه اونجوری که فکر میکنین نیست بعد از چند دقیقه سراپ با مادرش اونجا میان…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۸ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۸ سریال نامادری

ایپک به مروت شک کرده که شاید گردنبندشو اون برداشته و تو یه فرصت کیف اونو نگاه میکنه که مروت میبینه و میگه من این کارتونو اصلا نه میبخشم نه فراموش میکنم و دیگه هم اینجا کار نمیکنم این همه سال من کار کردم همه جا ولی کسی بهم انگ دزدی نزده بود که شما زدین ایپک سعی میکنه از دلش دربیاره و معذرت خواهی میکنه..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۷ سریال نامادری

نیسان با جم پیش سراپ رفتن و اونجا نیسان بهش میگه که ناز خیلی دوست داره برگردی یعنی همه دوست داریم ولی خواستم بپرسم که تو خودتم واقعا دوست داری بیای یا نه چون این واسمون مهمه اگه میخوای کمک کنیم که برگردی سراپ ازش تشکر میکنه و ابراز احساسات و دل تنگی داره واسشون..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۶ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۶ سریال نامادری

سراپ به فاروق خبر میده که ناز اینجا اومده و به نیسان خبر میده که اونجاست و داره میره پیشش نیسان خیالش راحت میشه و میزنه زیر گریه و به جم میگه خیلی ترسیدم نمیدونستم که باید چیکار کنم! جم آرومش میکنه و میگه حالا پیدا شد دیگه همه چیز به خوبی تموم شد.…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۵ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۵ سریال نامادری

ایپک به خانه میره و میبینه اگه با آیچا در حال فیلم دیدنن او بهش میگه که مادرت نگران شده سریع برو خونه آیچا میگه گوشیم خاموش شده بود حواسم اصلا نبود و با عجله میره..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۴ سریال نامادری

ایپک به خانه میره که میبینه اگه اونجا نیست او بهش زنگ میزنه و میپرسه که کجاست او میگه که ازش ناراحت شده که مته را آورده بود خونه ایپک میگه که تصادف کرده بود دیدی حال و اوضاعشو که منم نتونستم تنهاش بزارم ولی میخوام بهش بگم که بره..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۳ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۳ سریال نامادری

فاروق وقتی میرسه میپرسه چیشده؟ نیسان با گریه میگه که دونه کاج خورده فاروق جا میخوره و میگه چی؟ از کجا پیدا کرده؟ نیسان گریه میکنه و میگه تقصیر منه! دکتر میاد و میگه که حالش خوبه خداروشکر به موقع رسوندین همگی خوشحال میشن و فاروق میره پیش پسرش و کنار تختش میشینه..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۲ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۲ سریال نامادری

نیسان تو آشپزخانه در حال درست کردن دلمه ست که سراپ میره پیشش و میگه چیکار میکنی؟ نیسان میگه دارم واسه جم دلمه درست میکنم ولی کسی نفهمه ها میخوام سورپرایزش کنم سراپ جا میخوره و نیسان میگه من بهت یه عذرخواهی بدهکارم نباید اون روز جلو همه نامزدیتو فاش میکردم چون شنیدم که انگار قرار نیست باهم ازدواج کنین..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۱ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۱ سریال نامادری

تو مسیر ایپک میپرسه نگفتی چرا یهو برنامه عوض شد! چرا سراپ نتونست بیاد؟ فاروق میگه میموند پیش بچه‌ها بهتر بود ایپک میگه همین؟ و به مسیر بدون هیچ حرفی ادامه میدن. مته به خانه فاروق میره و وقتی میفهمه او با ایپک به خارج از شهر رفتن عصبی میشه و با عجله میره..…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱۰ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱۰ سریال نامادری

هایریش دم در اتاق جم میره تا ازش عذرخواهی کنه او به داخل میره و باهاش حرف میزنه که جم می بخشتش، هایریش میگه آیچا هم پشت در وایساده به من گفت اول بیام باهات حرف بزنم آروم که شدی بعد بگم بیاد جم خودش میگه الان پشت در؟ و خودش میره پیش آیچا و بغلش میکنه و میگه که از دستشون دیگه ناراحت نیست.…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی نامادری
قسمت ۹ سریال ترکی نامادری

قسمت ۹ سریال نامادری

ایپک و اگه وقتی به خانه برمیگردن میبینن که مروت با نگرانی داره نگاهش میکنه میپرسه چیشده؟ که به داخل میرن و میبینن تابلو نقاشی افتاده و روش هم گلدان افتاده او میپرسه چیشده؟ که مروت میگه من خوابم برده بود که یهو با یه صدایی از خواب پریدم دیدم طوفان شده و باد تابلورو انداخته و گلدان هم افتاده روش…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی نامادری
قسمت ۸ سریال ترکی نامادری

قسمت ۸ سریال نامادری

فاروق سراپ را صدا میزنه وقتی سراپ به اتاق میره با گلچین روبرو میشه و میگه اینجا چخبره فاروق میگه میخواستم از زبون خود گلچین بفهمیم چیشده و از گلچین میپرسه واسه چی یهو گذاشتی رفتی؟ گلچین میگه به خاطر سراپ اونا جا میخورن و میگن یعنی چی؟…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی نامادری
قسمت ۷ سریال ترکی نامادری

قسمت ۷ سریال نامادری

سراپ وقتی فرصت گیر میاره میره تو اتاق فاروق و افسون. او سراغ اتاق لباس ها و اکسسوری ها میره و یه گردنبند ارزشمند میبینه اونجا که تو دستش میگیره و یاد خاطره ای از گذشته میوفته، سراپ که یه پیراهن شیک و زیبا پوشیده دوستان هم محله ای او با دیدن پیراهن تو تنش ازش حسابی تعریف میکنن و میگن…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی نامادری
قسمت ۶ سریال ترکی نامادری

قسمت ۶ سریال نامادری

نیسان پیش جم رفته و باهمدیگه در حال حرف زدنن که سراپ از پشت پنجره اونارو زیر نظر داره. نیسان از دل تنگیش نسبت به مامانش به جم میگه که مجبوره خودشو برای خواهر و برادرش و پدرش قوی نشون بده. جم ازش میخواد غمشو مخفی نکنه و تنهایی همه چیزو به دوش نکشه اما نیسان میگه مجبورم.…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی نامادری
قسمت ۵ سریال ترکی نامادری

قسمت ۵ سریال نامادری

عمر وقتی از سرویس به طبقه پایین میره تابلو را بغل میکنه و نقاشی خراب میشه سراپ از اینکه نقشه اش گرفته خوشحال میشه اما خودشو ناراحت نشون میده و از فاروق معذرت خواهی میکنه سپس کمی درباره کار حرف میزنن و فاروق میگه واقعا متعجبم کردی که چجوری به همه ی کارها رسیدی!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی نامادری
قسمت ۴ سریال ترکی نامادری

قسمت ۴ سریال نامادری

سراپ پیش نیسان میره و بهش خبر میده که شام آماده شده اما نیسان میگه اصلا حوصله غذا خوردن ندارم ولی اگه نیام ناز و عمر نمیخورن سراپ ازش میخواد یخورده هم به فکر خودش باشه و دلداریش میده و در آخر میگه یه آبی به صورتش بزنه بیاد پایین. سراپ با عمر مسابقه میزاره تا عمر غذاشو بخوره و موفق هم میشه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی نامادری

قسمت ۳ سریال نامادری

شب عمر سر میز شام غذا نمیخوره و سراغ سراپ را میگیره که نیسان بهش زنگ میزنه و این خبرو میده سراپ حرص میخوره. مادرش حرمت پیشش میره و میگه حیف شد افسون خانم زن خیلی خوبی بود زندگی خوبی هم داشت شوهر خوبی هم گیرش اومد وافعا حیف شد سراپ باهاش کمی بحث و کل کل میکنه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی نامادری

قسمت ۲ سریال نامادری

فاروق با گریه و ناراحتی جلوی در سردخانه بیمارستان نشسته و به حلقه تو دستش نگاه میکنه و گریه میکنه. دخترها گریه میکنن و میگن یعنی چی؟ مامانم مرده؟ مادربزرگشون میگه مادرتون فرشته شده بچه ها و بغلشون میکنه. فاروق با گریه به خواهر افسون که پیشش رفته میگه اونجا خیلی سرده افسون من اونجاست!…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی نامادری
قسمت ۱ سریال ترکی نامادری

قسمت ۱ سریال نامادری

فاروق همسرش افسون بیماری سرطان داره و برای درمان به خارج از کشور رفتنو تو بیمارستان بستریه اما اونا این موضوعو از بچه هاشون مخفی کردن. ناز و عمر، لیلا همگی هیجان دارن و با مادربزرگشون در حال صبحانه خوردنن آنها دل تو دلشون نیست تا مادرشونو ببینن. افسون با بچه هاش تماس تصویری برقرار میکنه…. برای خواندن ادامه داستان روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا