خلاصه داستان قسمت ۳۶ سریال ترکی آقای اشتباه + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب می توانید شاهد خلاصه داستان قسمت ۳۶ سریال ترکی آقای اشتباه باشید، با ما همراه باشید. سریال ترکی آقای اشتباه یک سریال تلویزیونی موفق و پربیننده‌ی کمدی –  عاشقانه محصول سال ۲۰۲۰  کشور ترکیه است. بازیگران این سریال عبارتند از؛ جان یامان در نقش اوزگور آتاسوی، اوزگه گورل در نقش ازگی اینال، گورگن اوز در نقش لونت یازمان، فاطما توپتاش در نقش جانسو آکمان، سوات سونگور در نقش اونال ییلماز، لاله بشار در نقش سویم آتاسوی، جمره گوملی در نقش دنیز کوپاران، سرکای توتونچو (اوزان دینچر)، سارپ جان کورواغلو در نقش سردار اوزتورک، تایگون سونگار در نقش سونر سچکین، فری بایجو گولر در نقش نوین ییلماز، اجه ایرتم در نقش گیزم سزر، امره ارن در نقش آنیل چلیک، کیمیا گوکچه آیتاچ در نقش ایرم دوآن.

قسمت ۳۶ سریال ترکی آقای اشتباه

خلاصه داستان قسمت ۳۶ سریال ترکی آقای اشتباه

اوزگور به لاگابیا می رود و اول به اوزان و گیزم و امره می گوید که به خاطر ازگی که با ارزش ترین دارایی او در این دنیا است، مجبور شده تا لاگبیا را به تولگا بفروشد. بعد هم رو به کارکنانش کرده و می گوید: «بنا به دلایلی مجبورم لاگبیارو واگذار کنم. هرکسی که تو مکان جدید مایل به همکاری با منه یه قدم جلو بیاد. » همه جز گیزم این کار را می کنند. گیزم با بغض می گوید: «من کار کردن با شما رو دوست دارم اما فکر میکنم بعد از این همه سال کار کردن براتون حق من باشه که به عنوان مدیر روابط عمومی کنارتون باشم. » اوزگور می گوید: «من هنوزم فکرم همونه. همونطور که میدونی ازگی هم برگشته پیشمون و این سمت به اون تعلق میگیره… » گیزم با ناراحتی قبول می کند. صبح که ازگی از خواب بیدار می شود با یادداشت اوزگور که نوشته: بیدار شدن با بوی تو بهترین حس دنیاست… لبخند عمیقی می زند. سویم سراغ پسرش می رود و به خاطر تمام اشتباهاتش و رفتار اشتباهش معذرت خواهی می کند و می گوید که از این به بعد رابطه ی او و ازگی را حمایت خواهد کرد. فیتنات هم معذرت خواهی می کند و اوزگور هردوی آنها را در اغوش می گیرد.
اوزگور با مدارک لاگابیا سراغ تولگا می رود و شرط های خودش را هم می گوید: «باید اتهاماتت به ازگی رو پس بگیری و از من و عزیزانم فاصله بگیری. مکان جدید رو هم به همون قیمتی که خریدی به من بفروشی. » تولگا قبول می کند. ایرم به دیدن جانسو و لونت می رود و به خاطر تمام اشتباهاتش که به خاطر ضعف داشتن نسبت به سردار بوده معذرت خواهی می کند و بعد هم مدارکی را به آنها می دهد که نشان می دهد سردار به صورت غیرقانونی در یک انجمن پولشویی میکرده. لونت و جانسو از این که سردار همچین ادمی بوده جا می خورند و لونت سراغ سردار می رود و به او می گوید: «تو مایه ننگ جامعه پزشکی هستی. قبل از این که به هیئت مدیره بگم به خودت گفتم تا برای و استعفا بدی! » سردار شوکه می شود اما خودش را نمی بازد. او متوجه می شود که همه این کارها زیر سر ایرم است و با عصبانیت به فکر فرو می رود. ازگی و اوزگور مشغول چیدن تم برای مکان جدید هستند که دنیز می گوید بهتر است تم افتتاحیه عشق باشد. همه از این تم استقبال می کنند و حتی ازگی می گوید: «میتونه شعارمون هم پاییز عاشقان باشه تا طبق اون پیش بریم. »

اوزگور از فکرهای خلاقانه ی او حسابی خوشش می اید و از ازگی می خواهد تا آخر هفته که چهار روز وقت هست این کار را انجام بدهد. روز افتتاحیه فرا می رسد. همه از تزئینات زیبای آنجا خوششان می آید. اوزان و دنیز با خبر این که مکان جدید دفتر حقوقی دنیز را پیدا کرده اند از را می رسند و جانسو و لونت هم با خوشحالی خبر می دهند که آخر هفته وقت محضر برای عقد گرفته اند. همه از این که همه چیز خوب پیش می رود احساس خوبی دارند. نوین و سویم هم به انجا می آیند و در صلح به بچه ها تبریک می گویند. حتی سویم به خاطر رفتارهایش از ازگی معذرت خواهی می کند که ازگی با خوشرویی می گوید که او هیچ وقت از سویم چیزی به دل نگرفته. آخر شب که خانواده ها برمی گردند، جوان تر ها مشغول رقصیدن هستند. ازگی در آغوش اوزگور است و به او می گوید: «من میدونم که تو لاگبیارو به خاطر من واگذار کردی… اگه اینو میدونستم هیچ وقت بهت همچین اجازه ای نمیدادم. » اوزگور می گوید: «ازگی پول و منال و شهرت و ثروت هیچ کدوم ارزشی نداره وقتی تو نباشی. تو با ارزش ترین دارایی منی… » ازگی به او می گوید که خیلی دوستش دارد… همان موقع پلیس وارد مکان می شود و اسم ازگی را می آورد و از او می خواهد تا همراه آنها به اداره پلیس بیاید. همه با نگرانی به یکدیگر خیره می شوند و نمیدانند جریان چیست.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا