درباره کشور هند و خصوصیات مردم آن بیشتر بدانیم

بی شک میتوان هند را علاوه بر کشور هفتاد و دو ملت ، سرزمین عجایب نیز نامید ، درباره کشور هند و خصوصیات مردم آن در این مطلب بیشتر خواهیم دانست ، با ما همراه باشید:

هند ؛ سرزمین عجایب 

هند یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا است که در جنوب آسیا واقع شده است. نظر شما با سفر به این کشور از بدو ورود به زیبایی ها و عجایب این کشور جلب خواهد شد.

این کشور دارای تاریخ و فرهنگی بسیار غنی است که طی سال های متمادی جز مستعمرات انگلستان بوده است با این حال فرهنگ خود را حذف کرده است. هند از گذشته دور به کشور ۷۲ ملت مشهور بوده است که مردمان زیادی را از سراسر دنیا در خود جای داده است.

این کشور تماما از عجایب مختلفی تشکیل شده است که در هر لحظه می تواند شگفتی شما را به همراه داشته باشد. در این مطلب شما را با عجایب کشور هند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

درباره کشور هند و خصوصیات مردم آن بیشتر بدانیم

زبان رایج مردم هند 

بیش از ۱۷ زبان در کشور هند وجود دارد سانسکریت شناخته شده ترین گویش در هند و زبا مادری اروپایی ها است.

صدها میلیون از مردم هند با درامدی کمتری از ۲ دلار در روز زندگی می کنند و ۲۷ درصد از مردم هند زیر خط فقر زندگی می کنند اما این موضوع در کشوری وجود دارد که چهارمین رتبه در بین ۹۰ کشور بیلیونر در دنیا را دارا است.

رفتار هندی ها با مردمی که به این کشور سفر می کنند بسیار صمیمانه و دوستانه است. با اینکه مردم این کشور پول چندانی ندارند اما با رویی گشاده از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

درباره کشور هند و خصوصیات مردم آن بیشتر بدانیم

طعم غذای هندی 

هندی ها عاشق رنگ هستند از همین رو این موضوع در لباس ها و خانه های آنان نیز به خوبی قابل مشاهده است. تنوع غذا در این کشور بسیار بالا است. شما می توانید در طول سفرتان به این کشور هر روز غذای های متنوعی را میل کنید.

از رایج ترین طعم ها در این کشور طعم تند است بنابراین حواستان باشد که اگر بیماری قلبی دارید قبل از سفارش تان به طعم غذا دقت کنید.

کریکت یکی از محبوب ترین ورزش ها در بین مردمان کشور هند است و برای کسانی که این ورزش را بلد نیستند باید بگوییم چیزی شبیه به بیس بال است. تقریبا تمام رده های سنی در هند این بازی را انجام می دهند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

شاکتی آرورا بازیگر نقش دکتر کونال مالهوترا در سریال هندی خیانت در عشق کیست؟ + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا