رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است ؟ / رنگ سال ۱۴۰۰ مشخص شد

همه ساله یک یا دو رنگ به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب می شود این بار نیز مانند چندین سال اخیر شرکت پنتون رنگ زیبایی را بعنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده .

رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است ؟ / رنگ سال مشخص شد

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زردِ گرم و خاکستری (Illuminating ۱۳-۰۶۴۷ Ultimate Gray ۱۷-۵۱۰۴) را انتخاب کرده است.

رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است ؟ / رنگ سال مشخص شد

کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

شرکت رنگ پنتون (Pantone) در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد و به‌مرور زمان با توجه به برندسازی قوی این شرکت در این زمینه، حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن هستند؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از رنگ انتخابی این شرکت را دارند.

پنتون با انتخاب زرد و خاکستری در کنار یکدیگر، پیام خوشبختی با تکیه بر پشتکار و تلاش به جهانیان صادر کرده است. ترکیب این دو رنگ الهام بخش است و روزنه امید را در ما شکوفا می کند تا در شرایطی که بیماری کرونا در دنیا جولان می دهد و با وجود همه آشفتگی های سیاسی و اقتصادی، احساس کنیم همه چیز بهتر خواهد شد، حسی که برای روح انسان حیاتی است.

در حالی که دنیا در سال ۲۰۲۱ به دنبال راه هایی برای تقویت انرژی، شفافیت و امید برای غلبه بر تردیدهای دائمی است این دو سایه روح انگیز و جسورانه، آرزوی ما برای دست یافتن به سر زندگی و نشاط را بر آورده می سازند.

رنگ زرد روشن انتخاب شده توسط موسسه پنتون با کد رنگی PANTONE 13-0647 یک زرد درخشان، سر زنده و با نشاط است، رنگی گرم و سرشار از انرژی خورشید.

رنگ خاکستری کامل با کد رنگی PANTONE 17-5104 نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است که پایه محکمی ایجاد می کند. این رنگ احساس خونسردی، مقاومت و استواری را به ما تلقین می کند.

ترکیب زرد و خاکستری با جسارت بخشیدن به روحیه، نیاز درونی به دیده شدن، شناخته شدن و شنیده شدن صدای ما را برجسته تر می کند. ترکیبی که به بینش، نو آوری و شهود گره می خورد، احترام به خرد، تجربه و هوش، بازسازی را الهام می بخشد و ما را به سوی روش های تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهد.

رنگ سال ۲۰۲۱

رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است ؟ / رنگ سال مشخص شد

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

فرمول ساخت رنگ های جدید و پرطرفدار با ترکیب رنگ ها

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا