سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا کیست؟ + عکس

سوگل طهماسبی در سریال نجلا بازیگر نقش ثریا می باشد. او در این سریال با حسام منظور و آزیتا حاجیان همبازی بوده است. این سریال به کارگردانی خیرالله تقیانی پور ساخته شد و در سال ۹۹ از شبکه سه سیما پخش گردید. سوگل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است و اصالتا بختیاری است. وی بزرگ ‌شدهٔ اهواز است و در نوجوانی در سن ۱۶ سالگی به تهران مهاجرت کرد. او رشته گرافیک را در هنرستانی در اهواز شروع و تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در همین رشته در تهران ادامه داد و دارای مدرک فوق‌دیپلم گرافیک است.

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا

وی دانشجوی انصرافی رشته تدوین است. وی رشته اش گرافیک است اما فعالیت چندانی در این رشته ندارد و در این باره می گوید: گاهی برای دوستانم آرم و لوگو و… طراحی می کنم ولی اینکه شغل ثابتی در این زمینه داشته باشم، نه. پدر سوگل طهماسبی استاد مینیاتور بود و فوت کرده است. یک برادر بنام سینا و دو خواهر بنام ‌های ساغر و سحر و دارد. سوگل طهماسبی بازیگری را از سن ۸ سالگی و از تئاتر شروع کرد. در سن ۱۴ سالگی و اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. کیانوش عیاری به عنوان داور در این جشنواره حضور داشت. به دعوت کیانوش عیاری برای بازی در سریال روزگار قریب به تهران رفت و نخستین تجربه‌ی حرفه‌ایِ بازیگری‌اش را در ۱۶ سالگی در این مجموعه کسب کرد. بلافاصله بعد از آن در سریال یوسف پیامبر بازی کرد.

بازیگران مورد علاقه

سوگل طهماسبی بازیگران محبوب خود را پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی عنوان کرده است.

فعالیت ورزشی

سوگل طهماسبی در رشته بدنسازی فعالیت دارد و در این باره می‌گوید: باشگاه رفتن همیشه یکی از بهترین تفریحات زندگیم بوده.

ازدواج

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مردادماه سال ۹۸ بود که خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت و تصاویری از مراسم عقد این بازیگر کشورمان منتشر شد. او تاکنون عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

عکس های سوگل طهماسبی

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال نجلا از شبکه سه سیما

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا