ماجرای بازداشت ستاره طباطبایی بازیگر سریال وارش چه بود؟ + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره صحت یا عدم صحت خبر بازداشت ستاره طباطبایی ، بازیگرسریال وارش خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی بر آزادی چند فعال صنعت مدلینگ در فضای مجازی منتشر شد که در میان این اسامی، نام ستاره طباطبایی ، بازیگرسریال وارش نیز ذکر شده بود!

اما ستاره طباطبایی بعد از انتشار این خبر در تماس با رکنا گفت: مدل بازداشت شده به نام ستاره طباطبایی بنده نبودم و این تنها یک تشابه اسمی بود! و من هرگز در مدلینگ فعالیتی نداشته ام! در سریال وارش نقش کوتاهی ایفا کردم، اما هنگام پخش، سکانس های ایفا شده توسط من حذف شدند.

درباره ستاره طباطبایی بد نیست بدانید وی متولد سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. وی در موسسه کارنامه آموزش بازیگری دیده است. وی چند سال در تئاتر فعالیت داشته است. از جمله کارهای ستاره طباطبایی می توان به به تله فیلم رویای تلخ به کارگردانی حمید زرگرنژاد اشاه کرد. از دیگر کارهای ستاره طباطبایی می توان به بازی در مجموعه تلویزیونی بهترین سال های زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری نیز اشاره نمود.

ستاره طباطبایی در فیلم سینمایی پاستوریونی به کارگردانی سهیل موفق نیز ایفای نقش نموده است.

لازم به بیان است در سال های اخیر چهره هایی در فضای مجازی ظهور کردند که تحت عنوان مدلینگ فعالیت داشتند، اما انتشار تصاویر غیر متعارف این افراد با قوانین جمهوری اسلامی ایران منافات داشت و منجر به پیگیری قضایی فعالیت این افراد و در نهایت بازداشت آنها شد! در حالی که پرونده تخلف این افراد هم چنان در جریان بود و در بازداشت به سر می بردند، اما اسامی آنها در لیست کسانی قرار گرفت که مشمول عفو قرار گرفتند! ستاره طباطبایی، عاطفه اسکندری، ماندانا یاور، حامد بدیعی، مونا ملکوتی و شیوا افخمی شش مدلینگ زن و مردی هستند که در این فهرست قرار دارند. به این ترتیب این افراد با طی روال اداری و قانونی به زودی آزاد خواهند شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا