راهنمای قراردادن چند لینک در بیو اینستاگرام با بِهلینک

در این بخش از مطالب سایت جدولیاب قصد داریم سایتی برای معرفی خودتان و کسب و کارتان بپردازیم. با کمک بهلینک بدون داشتن دانش رایانه‌ای ویژه، می‌توانید تنها با چند کلیک یک کارت ویزیت آنلاین و حرفه ای داشته باشید. در فضای رقابتی و پر چالش کسب و کار آنلاین، داشتن یک رزومه و کارت ویزیت حرفه ای و جذّاب اولین و مهم‌ترین گام برای پیشی گرفتن از سایرین است. برای داشتن چنین رزومه‌ای، استفاده از کارت ویزیت حرفه ای بِهلینک می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند.

برای کارت ویزیت آنلاین می توان این چنین گفتن که “سندی حاوی اطلاعات عمومی، معرفی کسب و کار، لینک دادن به محصولات، توانایی‌ها و تجربیات شما است که به عنوان ابزاری دقیق و ساده جهت معرفی خود به دیگران ارائه خواهید داد.”

معرفی بِهلینک

بِه‌لینک پروفایل اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، شما را به دنیایی به وسعت ناممکن‌ها تبدیل می‌کند. همین الان بِهلینک خود را بسازید. با استفاده از بِه‌لینک می‌توانید یک لینک، کالا و خدمات خود را معرفی کنید. برای آخرین پستهای خود، لینک مجزا تعریف کنید. دنبال کنندگانتان را در خصوص کالا و خدمات خود راهنمایی کنید.

با استفاده از بِهلینک خودتان را معرفی کنید و چندین لینک را در یک صفحه کنار هم قرار دهید. به سوالات رایج در مورد خود و یا کسب و کارتان پاسخ دهید. راه‌های ارتباط با خودتان را لیست و مدیریت کنید. همه و همه در یک لینک آن هم در بِهلینک

با استفاده از بِهلینک، همه شبکه‌های اجتماعی خود را به هم متصل کنید. یک لینک را در همه شبکه‌های خود قرار دهید. فالوورهای خود در هر شبکه را به دنبال‌کنندگان شبکه دیگر تبدیل کنید. با چند کلیک، محتوای لینک شده در همه شبکه‌ها را یکجا، به‌روزرسانی کنید. با بِهلینک، دنبال کنندگان یک شبکه را به مخاطبان شبکه دیگر تبدیل کنید.

نحوه ثبت نام در سایت بِهلینک

۱- ابتدا سایت بهلینک https://behl.ink/ را وارد مرورگر کرده و اینتر را می زنیم و داخل سایت می شویم

۲- سپس از قسمت بالا سمت راست بخش ثبت نام https://behl.ink/register را انتخاب می کنیم . (طبق تصویر زیر )

ثبت نام در به لینک

۳- حالا وارد صفحه ثبت نام سایت بِهلینک می شویم . شما چهار کادر خالی را مشاهده می نمایید که ابتدا باید نام و نام خانوادگی خود را در کادر شماره ۱ بنویسید سپس آدرس ایمیل خودتان را در کادر شماره ۲ درج نمایید و سپس رمز دلخواه خود را که حداقل هشت کاراکتر می باشد را در کادرهای سوم و چهارم عین هم مشخص نمایید . سپس در آخر گزینه آبی رنگ ؛ثبت نام؛ را کلیک نمایید. ( طبق تصویر زیر )

صفحه ثبت نام به لینک

۴- در این مرحله وارد صفحه خود می شوید . و اینجا باید یک ؛به‌لینک جدید؛ بسازید. معطل نکنید و گزینه آبی رنگ ؛ایجاد به‌لینک جدید؛ را کلیک نمایید(طبق تصویر زیر )

۵- حالا شما در صفحه جدید به کادر خالی مشاهده می‌نمایید . کادر اول : شناسه بِهلینک می‌باشد. شناسه بِهلینک لینک خود را وارد کنید (فقط با حروف انگلیسی). این آدرس بِهلینک شما خواهد شد. مثلاً اگر myLinks را وارد کنید، پس ساخت بهلینک، آدرس نهایی شما به صورت زیر خواهد شد:behl.ink/myLinks

کادر دوم :

کادر سوم: بایو می‌باشد . توضیحات بیشتر در مورد خود یا صفحه لینک را وارد کنید و خودتان را معرفی کنید. مثلاً برنامه نویس وب | استراتژیست محتوا

۶-  حالا وارد مرحله بعدی یعنی وارد کردن اطلاعات خود می شویم . در این مرحله مشخصات کامل خود را در هر فرم قرار می دهید.

در قسمت افزودن / ویرایش اطلاعات تماس می توانید  اطلاعات تماس خود را درج کنید. در صورت عدم نیاز به هر یک از فیلدهای این بخش، کافی است آن فیلد(ها) را خالی بگذارید.

در قسمت ؛ افزودن/ ویرایش لینک ها می توانید  لینک های مفید را وارد کنید. مثلاً لینک صفحه محصولات سایت یا لینک پروفایل شبکه های اجتماعی دیگر. یا لینک نمونه پروژه های شخصی. در صورت عدم نیاز به این قسمت، کافی است فیلدها را خالی بگذارید.

در قسمت بعد ؛ افزودن/ ویرایش سوالات رایج می توانید   سوالات رایج و پاسخ آنها را وارد کنید. در صورت عدم نیاز به این قسمت، کافی است فیلدها را خالی بگذارید.

در قسمت بعد ؛افزودن/ویرایش متن و توضیح؛ می‌توانید هر توضیح اضافه ای که فکر میکنید در قسمت های دیگر امکان درج آن نبود؛ وارد کنید. اگر یک فروشگاه هستید؛ می توانید جزئیات بیشتری در مورد ساعات کاری و زمان ارسال سفارش وارد کنید. یا مثلاً شماره حساب ها جهت واریز وجه را اینجا قرار دهید. یا به افراد بگویید که به چه ترتیبی سفارش و درخواست خود را ثبت کنند. در صورت عدم نیاز به این بخش، کافی است آن را خالی بگذارید

در بخش ؛افزودن/ویرایش آدرس و مسیریابی؛ ‌می‌توانید آدرس خود را وارد کنید. در صورت عدم نیاز به فیلدهای این بخش، کافی است این بخش را خالی بگذارید.

بعد از کامل کردن همه مراحل بالا ( اختیاری ) گزینه آبی رنگ ؛ ذخیره و ساخت به‌لینک؛ را کلیک نمایید تا وارد قسمت نهایی می شوید.

تبریک می گوییم به‌لینک شما به همین راحتی آماده شد. نمونه ای بخش نهایی ساخت بِهلینک را می توانید در تصویر زیر ببینید:

حالا اگر در مراحل قبلی لینکی از نمونه محصولات یا لینک کسب و کارهای آنلاین خود قرار داده‌اید می توانید در بخش لینک های مفید آن را مشاهده نمایید و به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مثلا اینستاگرام قرار دهید ( تصویر زیر )

به عنوان مثال من لینک خود را که طبق سایت بِهلینک به صورت رو‌به رو می‌باشد : https://behl.ink/jadval را در بیو اینستاگرام قرار می‌دهم . که با یک تیر دو نشان می‌زنم . هم لینک مفید و مختصری قرار دادم و هم رزومه و کارت ویزیت آنلاین خودم را ساخته و به دیگران معرفی کرده ام .

از کدام قسمت می‌توانیم لینک اختصاصی کسب و کار خود را در به‌لینک مشاهده نماییم؟ شما بعد از ثبت نام نهایی وارد بخش پنل کاربری خود می‌شوید. کافی است روی قسمت ” مشاهده ” که به رنگ آبی است کلیک نمایید و ثبت لینک خود را از مرورگر کپی نمایید. برای متوجه شدن این موضوع به تصویر زیر نگاه بیاندازید.

آموزش گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

برای این که ما لینک”به‌لینک؛ را در بخش بیو اینستاگرام یا همان قسمت بیوگرافی خودمان جاگذاری کنیم کار سختی پیش رو نداشته و تنها با چند کلیک میتوانیم لینک خود را به نمایش عموم در آوریم، برای شروع مراحل زیر را انجام دهید.

۱- با استفاده از برنامه اینستاگرام وارد پیج خود شوید سپس در صفحه باز شده که صفحه هوم اینستاگرام میباشد، با انتخاب آیکون آدمک و یا عکس پروفایل در پایین صفحه به قسمت پروفایل اکانت خودتان رجوع کنید

۲- در صفحه پروفایل اینستاگرام پیج‌تان، قسمت بیو اینستاگرام را نیز مشاهده میکنید که هنوز لینکی در آن به نمایش عموم در نیامده است. برای اینکه در این قسمت لینک مد نظر خودتان را جاگذاری کنید کافیست کادر سفید رنگ ” edit profile ” را انتخاب کنید.

و در آخر در قسمت بیو و یا حتی سایت می توانید لینک به‌لینک خود را قرار دهید

 

سوالات متداول در زمینه لینک گذاشتن در بیو اینستاگرام

میتونم برای پست هام لینک بذارم؟ ⭐
فعلا اینستاگرام قابلیت لینک گذاشتن در پست‌ها را برای کاربران قرار نداده است. فقط این شما می توانید با فعالسازی تبلیغات خرید (خرید اشتراک) این کار را انجام دهید.

میتونم لینک ؛به‌لینک؛ رو بذارم؟ ⭐
بله این امکان وجود دارد که لینک ؛به‌لینک؛ خود را در قسمت بیو اینستاگرام قرار دهید.

به جز بیو اینستاگرام، چه جاهایی میتونم ؛به‌لینک؛ بذارم؟ ⭐
شما علاوه بر بیو اینستاگرام می توانید لینک مورد نظر خود را در قسمت استوری اینستاگرام قرار دهید.

آموزش تولید محتوای متنی

شما برای حضور موثر در اینترنت راهی جز تولید محتوا ندارید. امروزه دنیا از تبلیغات اشباع شده است و تفاوت شما با رقبا توسط محتوایی که تولید می کنید، سنجیده می شود و هر چه محتوای شما به یادگیری و توسعه فردی افراد کمک کند، آن ها بیشتر از شما استقبال خواهند کرد. محتوا، اثربخش ترین روش برای برندسازی شخصی و متمایز شدن از رقبا است و از این جهت، شغل تولید محتوا متقاضیان بسیاری در شرکت ها دارد و از طرفی دیگر یک شغل مناسب و جذاب برای هر دانشجو به حساب می آید. برای این که تولیدکننده محتوا شوید، لازم نیست رشته خاصی را بخوانید یا واحد تخصصی ای را بگذرانید. تولید محتوا خود مترادف با یادگیری است. فقط کافی است شروع کنید. وارد سایت فرادرس شده و یکی از مباحث آموزشی در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ را انتخاب نمایید و به یادگیری ادامه دهید.

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام سریع‌تر از هر شبکه اجتماعی دیگری در حال رشد است و دارای وسیع‌ترین توزیع سنی است. در ایران، روزانه میلیون‌ها نفر از پروفایل‌های تجاری و کسب‌وکارهای عضو اینستاگرام بازدید‌ می‌کنند، با آنها ارتباط برقرار کرده و یا خرید می‌کنند. پروفایل اینستاگرام شما اولین تأثیر را در مورد برند تجاری‌تان به‌جاگذاشته و مهم‌ترین دلیل حضور شما در اینستاگرام را بیان‌ می‌کند. بخش اصلی این پروفایل، قسمت بیو اینستاگرام (Instagram Bio) است که‌ می‌توانید با درج اصلی‌ترین ویژگی‌های خود در قالب ۱۵۰ کاراکتر، خودتان را معرفی کنید و به بازدیدکنندگان جدید نشان دهید که چرا باید شما را در اینستاگرام، فالو کرده و محصولات و پست‌‎های شما را دنبال کنند. در مقاله‌ای در مورد آموزش دیجیتال مارکتینگ از آکادمی کاپریلا، همه چیز را راجب بیو اینستاگرام به شما آموزش داده شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا