سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست؟ + عکس و حاشیه ها

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سجاد عبادی ، همسر دوم آزاده نامداری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آزاده نامداری چهره معروف صدا و سیما در چند سال گذشته بود که جدای از اجرای برنامه‌ های گوناگون، زندگی پر حاشیه‌ ای داشت و مرگ وی، باز او را به صدر اخبار آورد! همسر دوم آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی! سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد.

همسر دوم آزاده نامداری

سجاد متولد ۱۳۶۰ شمسی و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است. وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی (غیردولتی) مهرالبرز است؛ یعنی همان دانشگاهی که پدرش قائم مقام آن است!

مراسم عقد مرحومه آزاده نامداری و سجاد عبادی

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواج خود با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۴ شمسی همسر اول خود را طلاق داده بود! تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر که در صفحه مجازی وی منتشر شده بود، به همراه نوشته او خطاب به همسر سابق خود و آزاده نامداری را می  خوانید:

46724_419

آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرف هایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرف هایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری؟! مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ!

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.

تصویری از سه شنبه ها و گل رز سفیدی که آزاده نامداری منتشر می کرد:

ac-image-jL1568870761jw

رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر می باشد و فارغ التحصیل رشته ی تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبت وی با رئیس دولت اصلاحات او را  به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم  رساند. رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

فریده ماشینی یعنی مادرشوهر آزاده نامداری نیز در قید حیات نیست. وی که فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود، بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود. فریده ماشینی که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸ یک بار بازداشت هم شده بود در خرداد ماه سال ۱۳۹۱ شمسی و بعد از مدتی ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا