تعبیر خواب غمگین بودن | غمگین بودن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب غمگین بودن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب غمگین بودن
تعبیر خواب غمگین بودن

تعبیر خواب غمگین بودن

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب غم و اندوه، شادی و نشاط می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی اگر در خواب ببینی که از غم نجات پیدا کرده‌ای، یعنی دچار غم و اندوه می‌شوی .

گریه

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر گریه کردن این است که خداوند تو را شاد و خوشحال می‌کند. اگر ببینی فریاد گریه کردن می‌آید، یـعـنـی شاد و خوشحال می‌شوی.
اگر ببینی به خاطر گناهی که مرتکب شده‌ای گریه می‌کنی یا اینکه در مجلس علم و یا مجلس قرائت قرآن و…مشغول گریه کردن هستی، یـعـنـی خداوند از روی فضل و رحمت خودش گناهان تو را می‌بخشد.
اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی اشکی از چشم تو جاری نمی‌شود، یـعـنـی دچار ضرر و زیان می‌شوی.
اگر ببینی گریه می‌کنی، ولی به جای اشک، خون از چشم تو جاری می‌شود، یـعـنـی به خاطر کاری که انجام داده‌ای دچار حسرت و حیرت و پشیمانی خواهی شد .

امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی بعد از گریه شروع کردی به خندیدن، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی، همانطور که در قرآن کریم آمده: وَاَنَّهُ هُوَ اَضْحَکَ وَاَبْکَى-وَاَنَّهُ هُوَ اَمَاتَ وَاَحْیَا _ و اینکه او است که اسباب خندیدن و گریستن را فراهم کرده – و این که او است که می‌میراند و زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب زنبور | دیدن زنبور در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب نوزاد | دیدن نوزاد در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب ماست | خوردن یا خریدن ماست در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا