برگزاری امتحانات در شبکه شاد چگونه است؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره چگوتگی برگزاری امتحانات در شبکه شاد خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در ابتدا لازم به بیان است حدود ۱۰ میلیون کاربر این نرم افزار شاد را نصب کرده اند! همچنین حدود ۲۵۰ میلیون پیام در شبکه شاد جابه جا شده است و ۱۱ میلیون کاربر فایل ارسال یا آپلود کرده اند. نکته ی مهمی که لازم به بیان است این است که دانش آموزان و اولیای آن ها می توانند در صورت قطعی شبکه با مراجعه مجدد به این شبکه از فایل های آموزشی استفاده کنند؛ همچنین امکان ارتباط با معلم برای دانش آموزان فراهم شده است.

همچنین درباره چگونگی برگزاری امتحانات در اپلیکیشن شاد لازم به بیان است برگزاری امتحانات در شبکه شاد تابع نظر شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین ستاد ملی کرونا می باشد.

در انتها توجه داشته باشید نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد، فعال است و مردم می توانند از آن استفاده کنند؛ مگر اینکه گوشی بسیار قدیمی داشته باشند که نتوانند از آن هم استفاده کنند‌. خانواده ها وقتی اپلیکیشن شاد را نصب می کنند، در قسمت پشتیبانی می توانند سوالات پرتکرار را مشاهده و پاسخ ها را ببینند. البته در این میان، ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که به سرعت نت باز می‌ گردد! تیم فنی اپلیکیشن شاد در حال جمع آوری اشکالات برای رفع آن می باشند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا