علی مبینی دهکردی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره علی مبینی دهکردی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بیژن زنگنه ، وزیر نفت در حکمی علی مبینی دهکردی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب کرد.

در حکم بیژن زنگنه، وزیر نفت آمده است:

” با توجه به مصوبه تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شسمی، مجمع عمومی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بدینوسیله به استناد ماده ۱۰ اساسنامه این شرکت (مصوبه دوم خرداد ۱۳۹۳ هیئت وزیران) با توجه به سوابق مدیریتی جنابعالی به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب می‌شوید.

نظر به بالا بودن شدت مصرف انرژی در کشور مهمترین ماموریت این شرکت در شرایط کنونی پیگیری طرح‌های کاهش شدت و بهینه سازی مصرف انرژی خصوصا در بخش گاز به ویژه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت مهم توفیق مسئلت می کنم. “

در انتها لازم به بیان است علی مبینی دهکردی ، نماینده اعتدالگرای دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری بود. او همچنین نخستین استاندار بومی چهارمحال و بختیاری نیز می باشد!

علی مبینی دهکردی دبیر کمیسیون خاص تدوین چشم انداز ملی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می باشد. وی در بانک صادرات در زمان اختلاس بزرگ سه هزار میلیاردی مسئولیت داشته است. علی دهکردی هم اکنون رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی در دولت یازدهم است. مبینی دهکردی دکترای خود را در رشته علوم دفاعی استراتژیک در سال ۱۳۸۳ شمسی از دانشکده مدیریت استراتژیک دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا