آموزش ارسال تصویر و صدا در اپلیکیشن شاد

در این مطلب، توضیحاتی درباره آموزش ارسال تصویر و صدا در اپلیکیشن شاد ، اپلیکیشن وزارت آموزش و پرورش برای تدریس مجازی مدارس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بود که اپلیکیشن شاد با بهره گیری از توان متخصصان جوان و نخبه راه اندازی شد!

آموزش ارسال تصویر و صدا در اپلیکیشن شاد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر قرنطینه خانگی و به حداقل رساندن رفت‌ و آمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌ و پرورش اقدام به راه‌ اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرد تا مربیان پیش‌ دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌ های مجازی، نوآموزان، دانش‌ آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند. اما متاسفانه در طی روزهای اخیر، صدها پیام از مخاطبان در نقد کندی اپلیکیشن شاد و موارد دیگر منتشر شده است!

مواردی همچون سرعت بسیار پایین و مشکلات فنی اپلیکیشن شاد که عملا باعث کندی و حتی توقف آموزش در برخی مدارس شده است! یا ضعف برنامه نویسی به گونه ای که به طور مثال برای دریافت پیام های جدید، امکان رفرش وجود ندارد و مدام بایستی از کلاس درس خارج شد! و یا حتی وجود اشکالات فنی برای ورود به اپلیکیشن شاد که در بسیاری از موارد، دانش آموزان نمی توانند به راحتی وارد این اپ شوند…

یکی از مهم ترین مشکلات گزارش شده، قابل انتقال نبودن تصویر و صدا در اپلیکیشن شاد می باشد! لازم به بیان است این مورد در حال بررسی توسط کارشناسان تیم فنی سامانه آموزش مجازی شاد می باشد و در صورت رفع، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا