تعبیر خواب برگشتن معشوق | دیدن معشوق سابق در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب برگشتن معشوق ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب برگشتن معشوق

تعبیر خواب برگشتن معشوق

عشق در خواب دیدنی نیست مگر این که خودتان یا دیگریرا عاشق بیابید. عشق در هر غالبی که باشد در خواب های ما حرص و آز و ولع است و حتی طمع زیاد و مضر …
ضعیف ترین نوع عشق در خواب به نیاز و شدیدترین آن به حرص و طمع تعبیر می شود. در خواب عشق به اشخاص یا چیزهای بد و مکروه خوب نیست. عشق به هم جنس هم تعبیر خوشی ندارد و وبال و گرفتاری است. اگر در خواب ببینید عاشق شده اید و معشوق خود را بشناسید کارتان به کسی می افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده اید قابل تشابه و انطباق باشد. چنانچه در خواب ببینید که عاشق شده اید و ندانید معشوقتان کیست محتاج می شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می شود اگر ببینید عاشق شده اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می گردد.

تعبیر خواب برگشتن معشوق از نظر شیخ طوسی

 اگر زنی متاهل خواب ببیند که معشوق قبلی اش به سمت او باز می گردد به نشانه اختلافات شدید بحث و جدل و جدایی از همسر می باشد در واقع طلاق یکی از معانی اصلی دیدن این رویا می باشد دیدن چنین برای زنان و مردان متاهل اصلا معنای خوبی ندارد و میتواند دردسر ساز باشد اما اگر دختر یا پسر محردی ببیند که معشوق او دوباره به نزدش باز میگردد به نشانه ی این است که به واسطه ی دوستی و یا ایجاد ارتباط با جنس مخالف رابطه های عاشقانه جدید شروع خواهند شد اگر ببیند معشوقی که برگشته با چشم گریان و یا محزون است به نشانه یک دعوا و یا یک مشاجره طولانی برای صاحب رویا است که با خانواده خود دارد اگر ببیند به قصد ازدواج و یا عروسی برگشته دلیل بر این باشد که یکی از بهترین رفقای صاحب رویا عروسی خواهد کرد اگر ببیند معشقوش که مرده است بر میگردد به نشانه ی مرگ بیماری و یا غم و رنج طولانی است.

دیدن خواب بازگشت عشق سابق و یا کسی که قبلا او را دوست داشته ایم معنای خوبی دارد و بیشتر برای افرادی که صاحب زن و یا فرزند نیستند نوید بخش اتفاقات خوب و خیر است و میتواند نشانه ای از ازدواج عروسی نامزدی و یا عقد باشد اما اگر به هر دلیلی در رویای خود ببینید که معشوقتان زخمی شده است چهره رنجور یا غمگین دارد یا اینکه مرده است خوب نیست و می تواند معانی بسیار بدی داشته باشد.

سوال: سلام من با یه دختری چند سال پیش دوست شدم و بهش علاقه مند شدم انقدری عاشقش شده بودم که وقتی ترکم کرد تا چندین ماه گریه میکردم و ناراحت بودم دیشب خواب دیدم دوست دخترم یعنی معشوقه ی قبلی من برگشته است و به گوشیم زنگ زد تا باهم قرار بذاریم وقتی به دیدنش رفتم بهم قول داد که دیگه هیچ وقت تنهام نذاره تعبیرش چیه؟

تعبیر : فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب رابطه جنسی | داشتن رابطه جنسی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب عروسی| دیدن عروسی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب انگشتر| دیدن انگشتر در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

336 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Hasti
Hasti
3 سال قبل

سلام من چندشب خواب دوس پسرقبلیمومیبینم بااینکه کات کردیم دیشبم خواب دیدم که برگشته وباگریه والتماس که من برگردم پیش خیلی ناراحت بود وهمه چیوتوضیح داده که چرامنوترک کرده ومن متوجه شدم زودقضاوت کردم بااینک اون رابطه روقطع کرد دوباره باهاش موندم که داداشش یادوس پسردرحال حاضرم نمیدونم یکی ازاینابهم پیام دادکه این اونجورکه فکرمیکنی نیس دوباره تورومیزنه زمین تعببرش چی میشه؟

par
par
3 سال قبل

سلام منو دوس پسرم حدود دوماه قبل کات کردیم من خواب دیدم که بهم پیام داده دوباره ازعشقش میگه و سعی داره کارایی ک کرده روتوضیح بده ولی من دیگ نخواستمش تعبیرش چیه؟

Mahsa
Mahsa
3 سال قبل

سلام من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم(در واقعیت از علاقه من خبر نداره)با اجبار با یه خانومی ازدواج کرده و باهمسرش و مادرش اومدن خونه ما و دوتامون خیلی ناراحت بودیم و ایشون سعی داشت با من صحبت کنه و هی میگف با اجبار ازدواج کردم و ازم معذرت خواهی میکرد ولی من بی محلی میکردم و اونم قهر کرد رفت و منم گریه کردم
میشه بگید تعبیرش چیه
ممنون

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم که کسی که دوستش دارم و مدتی میشه که کات کردیم، فوت میکنه و خییلی ناراحت بودم و مدام گریه میکردم حتی جلوی اطرافیانم و انگار هیچکس من رو نمیدید و توجهی به من نمیکردند و بعدش نمیدونم چه مدت گذشت که از اینستاگرام خودش یا خواهرش بود فهمیدم که شوخی بوده و نمیدوم اون موقع خوشحال شدم یا ناراحت ولی یه نکته هست اونم اینکه من مدتی میشه که دارم روی خودم کار میکنم دارم شرایط خودم رو بهتر میکنم که بتونم برشگردونم و فکر میکنم خواب های آشفته م هم به همین خاطر… مطالعه بیشتر »

...
...
3 سال قبل

با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
من یک سال پیش از پسری که عاشقش بودم جدا شدم بهم گفتن که خیانت کرده ، الان هم حدود چند ماه هست که با یکی دیگه رابطه دارم، دیشب خواب دیدم که عشق اولم داخل اتاقم نشسته رفتم پیشش باهم حرف زدیم انگار که پشیمون بود اون نمیدونه که من با یکی دیگه رابطه دارم اما گفت که با اونی که الان رابطه دارم خوشبخت شم.
میشه بگین منظور این خواب چیه!؟؟؟

Nashenas
Nashenas
3 سال قبل

سلام من یه پسر فامیل دارم که بچگی دوسش داشتم و اون هم میگفت که منو دوست داره ولی بعدش رفت یه شهر دیگ و ما شماره تماس همو نداشتیم که باهم در ارتباط باشیم پس من چن سال ندیدمش و یه ماه پیش اومد خونمون باهام زیاد صحبت نکرد بعد از اون هر چند شب خواب میبینم ک تو یه جمع خانوادگی نشستیم و یا اون یا من سعی میکنیم شماره تماس هم رو ببریم یا به هم نزدیک بشیم اما ب دلیل وجود بقیه نمیشه.

Nashenas
Nashenas
3 سال قبل

من دخترم و خواب دیدم با عشق سابقم که بهم خیانت کرده بود برگشته بودم خیلی بیشتر از قبل دوسش داشتم و دستشو گرفته بودم کنارمون هم دختری بود ک بهم با اون خیانت کرد.تعبیرش چیه؟

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر، من دیشب خواب دیدم که شخصی رو که خیلی دوستش دارم و عاشقش هستم و مدت خیلی زیادیه که ندیدمش رو میبینم ولی توی یک خونه بود و دراز کشیده بود بهم گفتن نفس نمیکشه مرده، رفتم نبضش رو گرفتم نبضش ضعیف میزد یا نمیزد، یادم نمیاد که دست روی قلبش گذاشتم یا نه ولی صورتش و نگاه کردم دیدم یه کوچولو صورتش نکون خورد و حرکت کرد و چشمش هم آروم یکم باز شد و دوباره آروم بسته شد بعدش سر پا وایسادم و دیگه بقیه شو رو ندیدم که چی شد، تعبیر این خواب به… مطالعه بیشتر »

Ronika
Ronika
3 سال قبل

سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم معشوقم سابقم برگشته و به طور اتفاقی هم دیگه رو دیدیم و ناراحت و پشیمون بود از اینکه منو ترک کرده و من قرار بود با یک نفر ازدواج کنم توی خواب بهم گفت یه فرصت دیگه بهم بده منم چون یک بار این فرصت رو بهش داده بودم( قبلا وقتی منو ترک کرد بعد چند ماه برگشت و دوباره ترکم کرد) قبول نکردم و گفتم دیگه دیر شده تعبیرش چیه؟ )و لازمه این رو هم بگم من چند وقتیه که از قلبم دورش کردم و این چندمین بار هستش که خوابش رو… مطالعه بیشتر »

Last edited 3 سال قبل by Ronika
محمد
محمد
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که عشق قبلیم برگشته و ما داخل یه خونه ایم و خواهر و مادر و خاله اوون اونجاس و من تو بالکن و اون میاد پیشم و بقلم میکنه و بعد میرن لطفا تعبیرشو بگین خواهش میکنم

hafez
hafez
3 سال قبل

سلام
من دو ساالی میشه از اونی ک عاشقش بودم جدا شدیم
و بنظرم قصد دارن با پسر دایش ازدواج کنه
تو خواب دیدم ک با پسر دایش عروسیشونه براش کادو خردیم و دادم بهش اخرای جشنشون با لباس ساده اومد پیشم و یکم حرف زدیم و یهو گفتم ک الان این عروسیتون خوابه بیا بریم بیداری بعد تو خواب رفتیم ب بیداری همو بغل کردیمو دست همو گرفتیم و گفتیم ازدواج میکنیم و از شهر خارج میشیم. و…..
بنظرتون تعبیرش چی میشه؟

خسته و تنها
خسته و تنها
3 سال قبل

با سلام خسته نباشید تقریبا ۳ ۴ ماهی میشود عشق من من را ترک کرده من پسرم و اون دختر دو نفر از اقوام یکی مادرم در خواب دیدن من با یه دختر میگردم و به حرفش گوش نمیکنم و یکی پسرخالم تو خواب دیدن که یه دختر پیش منه و ما تو خونه هستیم و پسرخاله ام بهم میگه حالت چطوره و من بهش توجه نمیکنم و اون عصبانی میشه و میگه من دیگه نمیان پیشت تعبیرش چی میتونه باشه در ضمن من خیلی میخوام اون برگرده ولی برنمیگرده متاسفانه قبل جدایی هم یک خوابی دیده بودم که من… مطالعه بیشتر »

خسته و تنها
خسته و تنها
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

بی نهایت سپاسگزارم تشکر از فرهنگ ??

hafez
hafez
3 سال قبل
پاسخ به  خسته و تنها

خیلی خیلی ممنون?????

بی نام
بی نام
3 سال قبل

سلام من سالها پیش ارتباطی قوی با کسی داشتم و البته قریب به شش سال میگذره از تمام شدنش و من رابطه ای بسیار خوب با کسی که الان همسرم هست دارم ، خلاصتا ، خواب دیدیم که شریک سابقم برگشته و من همراهش جایی رفتم که فقط با همسرم میرم و در واقع منشا خاطرات من و همسرم هست ، هیچ آرامش و حضوری توی خواب نداشتم ، و البته به فکر اون آدم هم نبودم و سالهاست کوچکترین ارتباطی بین ما نیست و نبوده … من خیلی سال قبل هر وقت خواب ایشان رو میدیدم خبری از ایشان… مطالعه بیشتر »

ستایش
ستایش
3 سال قبل

سلام من دیشب خواب دیدم عشقم ک الان ۴ ماهه جدا شدیم برگشته بود سمتم توی خاب و ازم عذر میهاست این نشونه چیه؟؟؟؟؟

عشق
عشق
3 سال قبل

سلام من با یع پسری دوس بودم ک واقعا دوسش داشتم ولی اون ب خاست خودش با کس دیگه ای نامزد کردو من دو سع شبه داعم خابشو میبینم ک میرم خارج شهر اونم هس یعنی چی لطفا جواب بدید دارم دیوونه میشم

امیرحسین
امیرحسین
3 سال قبل

اون پسره رو قبلن میشناختم. من به دختره گفتم بهم زنگ بزنه اما نزد ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید

امیرحسین
امیرحسین
3 سال قبل

سلام من دیشب خواب دیدن معشوقه ای که ترکم کرده برگشته و ما کناره هم حرف میزدیم اما یه پسره دیگه ای بود که احساس میکردم فامیلشونو و میخواد باهاش دوست بشه من حسودی میکردم و همش ناراحت بودم اون پسرم میشناختم

حنا
حنا
3 سال قبل

با سلام من ۴سالی هستت با دوست پسر سابقم رابطمو تمام کردم چون عشقم یک طرفه بود و اون خیلی منو با رفتاراش اذیت میکرد الان هیچ حسی نسبت بهش ندارم حتی بش فکرم نمیکنم اما دوباری هست میبینم تو ماشین کنارش نشستم و زنش شدم تعبیر این خواب چی هستش؟

Mariya
Mariya
3 سال قبل

خواب دیدم انگاری بعد از مدتها با معشوقم توی خونشون دارم ملاقات میکنم .خیلی استرس داشتم?خونه هم شلوغ بود.وقتی همو دیدیم شکه شده بودیم.زبونمون بند اومده بود و همینطور ب هم از شوق زُل زده بودیم.تا الان بخاطر اون حس دوستداشتنی ک تو جودم بود و شوقی ک برا دیدنش داشتم تو شُکم واقعا? .درحالیکه الان قیافشو یادم نیست ک کی بود اصن???این چ خابی بود دگ؟

نجمه
نجمه
3 سال قبل

سلام .من معشوقه ۶سال من،۷ماه که فوت کرده.دیشب اومد توی خوابم و هر کاری میکرد که بهم نزدیک بشه و بهم گفت که دلش برام تنگ شده.

لطفا تعبیرش رو بهم بگید.

نوشین
نوشین
3 سال قبل

سلام
من خواب دیدم
معشوقه ام که چندماهه جدا شدیم با پشیمونی برگشته ولی یک فرد در کنارشه ولی اونو دوست نداره و اون دخترم نیدونه که معشوقه مت منو دوست داره

تو خواب با اینکه همه مانع میشدن ما باهم باشیم میگفتن اون با فرد دیگه است ولی اون دختره وایستاده بود حرف نمیزد و میدونست
ما همو محکم بغل کردیم ی حس دلتنگی عجب تو خواب ب هم داشتیم

مريم حسيني
مريم حسيني
3 سال قبل

سلام من چندوقته با دوس پسرم تموم کردم زمانی که باهم. بودیم. خیلی بد اخلاق بود الان چندوقته خوابشو میبینم یشب دیدم که عروسیمون همه فامیلا اومدن ساعت ۷ عقد بود راس ۷ زنگ زد کنسل کرد و من حالم بد شد یهو تو یه مجلس ختم بودم خونه مادربزرگم که فوت شده دوباره خواب. دیدم اومده با مادرش خونه اقوام من ولی میدونستم ازدواج نکردیم تو خواب اومد گفت پشیمونم و اینا اما باز تو خواب همش نگاهم می‌کرد یجوری که احساس می‌کردم میخواد کتکم بزنه خوابشو زیاد میبینم که یه جایی تو یه زمانی باهمیم اما نمیدونم کجا… مطالعه بیشتر »

Maria
Maria
3 سال قبل

سلام ، منو دوست پسرم رابطه‌ی خیلی خوبی داشتیم باهام و اوکی بودیم ، اما بعد از یک سال بی دلیل و یهویی رابطه رو تموم کرد باهام و حالا هم بعد از یک ماه که من داشتم سعی میکردم سر پا شم دوباره برگشته و میگه که اشتباه کرده و میخواد جبرانشون کنه و با اینکه واقعا ناراحت و پشیمونه و هرروز داره میگه هیچوقت دوباره اینکارو نمیکنه ، ولی من یه هفته‌س که هرشب خواب میبینم که باز دوباره داره ترکم میکنه ، هرشب به یه صورت … میخوام اعتماد کنم بهش دوباره ولی ضمیر ناخودآگاهم مثل اینکه… مطالعه بیشتر »

Farimah
Farimah
3 سال قبل

سلام من الان یک سال و نیم هستش که از دوست پسر سابقم جدا شدم و علت جدا شدنمم این بود که بهم خیانت کرده بود بعد الان مثلا تو هفت روز هفته ۳ الی ۴ روز مکررا خوابشو میبینم ازم میخواد به رابطه برگردم و برادرش تو خواب بهم میگه برگردم چون حالش خوب نیست و بیمار شده این خواب ۶ ماه بعد از جدایمون اتفاق افتاده و حتی تو واقعیت هم دیدمش داشت گریه میکرد و بهم گفت تو زندگیم موفق باشم الان تعبیر این خواب های مکرر ک میبینم چیه؟ذهنمو درگیر کرده لطفا بگین؟!

Naziw
Naziw
3 سال قبل

سلام من دیشب خواب دیدم که دوست پسر قبلیم که خیلیم دوسش دارم برگشته،در واتساپ پیامم داده بود و خیلی هم مهربون شده بود ازمم معذرت خواهی کرد و ازم خواست که دوباره مثل قبل باهم باشیم. تعبیرش چیه؟؟؟

Naziw
Naziw
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

تو خوابم خیلی خوشحال بودم و از ذوق نفس نفس میزدم وقتی که بیدار شدم هم بازم احساس خیلی خوبی داشتم

Leila
Leila
3 سال قبل

من سه سال پیش عاشق پسری بودم دیشب خواب دیدم ک با دختر داییم در حال لباس پوشیدنیم اون نمیتونست آستین لباسشو بپوشه و منم فقط لباس زیر تنم بود همون پسر اومد داخل اتاق و من سریع لباسمو جلوم گرفتم و اون اول به دختر داییم کمک کرد لباسشو بپوشه و در این حین منم آستین پیراهنمو پوشیدم و بقیه لباسمو با کمک عشقم پوشیدم و بعد با لبخند پیشونیمو بوسید و دستمو گرفت و باهم از اتاق خارج شدیم…ضمنا من متاهلم و اون عشق سابق پسرخالمه تعبیر این خواب چیه لطفا سریع جواب بدید خیلی ذهنم درگیر شده

:)
:)
3 سال قبل

سلام من چند ماهی میشه از فردی که عاشقش بودم و قصدمون ازدواج بود جدا شدم و خب تو همین چندماهم ازدواج کرد…. چند شب پیش توی خواب ایشون و دیدم اما تو خوابم همراه همسرش بود و یه کودکم بعنوان بچشون تو خواب بود رابطه من و اون بچه خوب بود و باهم دوست بودیم و اینکه عشقم با اینکه کنار همسرش بود از ازدواجش اظهار پشیمونی کرد و یه قسمت از خواب هم همسرش تو اغوشش بود منم احساسم مثل تو بیداری بود با اینکه دوسش داشتم در ظاهر احساس بی تفاوتی کردم و گفتم حضورم اونجا بخاطر… مطالعه بیشتر »

مبینا
مبینا
3 سال قبل

باسلام.
راستش من مدتی هست از کسی که دوسش دارم جدا شدم و کات کردیم اما خیلی خوابش و میبینم و دیشب خواب دیدم جایی نشستم و دارم به یادش آهنگی گوش میدم و غصه میخورم که میاد خودش میشینه کنارم میگه تموم شد دیگه همه چی …در کل تعبیرش مثبت به نظر میاد اما می‌خوام مطمعن شم که صرفا بخاطر مشغولیت ذهنی به این فرد چنین خوابی ندیده باشم .ممنونم

پری
پری
3 سال قبل

سلام من امشب خواب دیدم پسر عمم ک مدتی میشه رفته برگشته و خوشحاله و ب منم اسرار داره ک خوشحال باشم تا قبل از اینکه بره خیلی دوسش داشتم اما از اون روز ب بعد تصمیم گرفتم با این قضیه کنار بیامو فراموشش کنم و از اون روز ب بعد دیگه زیاد خوابشو نمیدیدم تو خوابم بهم گفت همیشه کنارمه دوسم داره و میخواست ک ببخشمش میشه تعبیر خوابمو تو جیمیل برام بفرستید ممنون میشم اخه من خیلی نگرانم ک خدایی نکرده بلایی سرش اومد باشه

پری
پری
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

باید چیکار کنم؟ انگار برگشته اما من دیگه نمیتونم دلمو شکسته تو بدترین حالت ممکن ولم کرد و رفت من باید چیکار کنم ک فراموشش کنم ک بپذیرم اون تو زندگی من جایی نداره هرچقدرم ک دوسش داشته باشم اما نمیتونم از اون همه کاری ک با من کرد بگذرم میخوام فراموشش کنم فامیل نزدیگه و ممکنه هر روز ببینمش اما بهم بگید چیکار کنم ک وقتی میبینمش حالم بد نشه من باید چیکار کنم برای فراموش کردن کسی ک غرور و تمام زندگیم رو برای اون گذاشتم اما رفت باید چیکار کنم برای فراموش کردن کسی ک لیاقت منو… مطالعه بیشتر »

پری
پری
3 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

سلام نمیدونم چرا اما ناخودآگاه کشیده میشم ب سمت صفحه شما.میخوام فراموشش کنم سرخودمو گرم میکنم با کارام که بهش فکر نکنم تقریبا موفق شدم همه تعجب کردن دیگه اون دختر شاد شیطون نیستم میخوام باشم اما نمیشه.گاهی اوقات حرفاش یادم میاد نوشته هایی ک براش مینوشتم شعرایی ک خودم براش مینوشتم.نمیدونم چرا اومدم اینجا و اینارو میگم اما احساس میکنم شما میتونید ب من کمک کنید دوباره ب زندگی قبلیم برگردم.در طول روز بهش فکر نمیکنم شبام سعی مسکنم ب موضوعات دیگه ای فکر کنم اما شب خوابشو میبینم.چرا کسی ک سعی دارم تو ذهن من نباشه تو خوابم… مطالعه بیشتر »

دکتر روشنا
دکتر روشنا
3 سال قبل

سلام.من دو‌ سال پیش یک خواستگار داشتم که همه چیز خوب پیش رفت و قرار عقد گذاشتیم که متاسفانه چند رپز قبل از عقد به بهانه مهریه همه چیز و بهم زد.بعد از گذشت دو سال و نیم من هنوزم عاشقشم.حتی با وجود اینکه شنیدم نامزد کرده بازم منتظرشم.الان چند وقته من خواب میبینم یجوری سر راهم قرار میگیره و خیلی اتفاقی همو میبینیم.تو خوابمم میدونم نامزد داره.با تمام وجودم دلم میخواد بغلش کنم اما فقط فرار میکنم و گریه میکنم.و اونم توی خواب هام اصلا خوشحال نیست و ناراحته.میشه تعبیرشو بم بگین‌

Mina
Mina
3 سال قبل

تو خواب دیدم دخترم مرده کفنش کردن?مرده بودا ولی خون بالا آورد راه رفت تا صبح درگیر بودم تعبییرش چی می شه

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
من خواب دیدم که شخصی رو که دوستش دارم و مدت هاست ازش بی خبرم و ندیدمش رو میبینم و با همدیگه صحبت کردیم ولی توو خوابم همه ش حس میکردم که اون نامزد کرده ولی خودش هیچ حرفی از این موضوع نزد، جالبیش اینه که تو خواب کلا انگار از همه جا بهم الهام میشد که اون نامزد کرده ولی هیچ نشونه ای یا حرف و بحثی راجبش نبود..
معنی این اتفاق های توو خوابم چیه؟؟
تعبیر و منظور خاصی داره؟!

زینب
زینب
3 سال قبل

سلام م یکی از پسرای فامیل رو خیلی دوست داشتم اونم به خانواده اش گفته بود منوودوست داره ‌و قصدش هم فقط ازدواج هست ولی بخاطر مشکلات خانوادگی ما نشد که ازدواج کنیم در اصل اون پسر هم خیلی تلاش نکرد من میخوام فراموشش کنم ولی نمیتونم هرشب خوابشو میبینم امروز خواب دیدم با خواهرش اومدن خونه مون و با مادرم آشتی کردن پسره هم هی زیر چشمی نگاهم میکرد و هر موقع بیرون میومدم میومد باهام تیکه تیکه حرف میزد یجورایی میخواس از دلم در بیاره

nian
nian
3 سال قبل

سلام من و یه پسر خیلی همو دوس داشتیم دوست بودیم ولی اون نمیدونس که من دوسش دارم بنا به مشکلات و شرایطی چند ماهی میشه که کلا قطع رابطه کردیم دیشب خواب دیدم که با گریه و زاری التماسش میکردم مثل قبل بشه و کنارم بمونه اونم خیلی بی تفاوت بود و بهم میخندید تعبیرش چی میتونه باشه؟

Meli
Meli
3 سال قبل

سلام من با یکی ۴سال رابطه داشتم عاشق هم بودیم الان نزدیک ۲سال تموم کردیم من دارم ازدواج می‌کنم ولی مطمن نیستم دیشب خواب دیدم دو روز مونده به بله برونم پسر منو خونشون دعوت کرد کل فامیل اونجا بود و به من قول داد دیگه رهام نمیکنه

سهیل
سهیل
3 سال قبل

با سلام. من توی خواب دختر مورد علاقه م که تو واقعیت ردم کرده بود و مثل یه دوست معمولی دیدم و با هم قدم میزدیم. اوایل خواب موقع حرف زدن گرفتگی گلو داشتم که چند بار صافش کردم و رفع شد. ما تو پارک خیلی سر سبز و دل بازی قدم میزدیم و بعد تو شهر و شلوغی ها دنبال یه دسته سبزی مخصوص و نازک بودیم برای خرید. بهش میگفتم تو کمی جلو جلو برو .یه دسته سبزی خودش از قبل داشت که تو سینی سبزی یکی از دست فروش ها انداخت و به دردمون نمی خورد. اواسط… مطالعه بیشتر »

Alireza
Alireza
3 سال قبل

با سلام من حدود سه سال عاشق دختر عمم بودم و باهم از طریق مجازی ارتباط داشتیم و الان نزدیک یک سال و نیم هست سر یه مشکل منو ول کرد و دیشب خواب دیدم برگشته و باهم داریم میدویم تو خیابون و خوشحال هستیم اما اون یهو یکم اخلاقش سرد میشه
البته ناگفته نماند این روز ها در حال انجام فرایند بازگشت عشق هستم

لیلا
لیلا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من با پسری تقریبا ۷ ماه دوست بودم ولی تو این ۷ ماه قهر و آشتی هایه زیادی داشتیم قهر میکردیم ولی بازم آخرش آشتی داشتیم الان دو هفته هس که دیگه کاملا خدافظی کردیم من دیشب خواب دیدم که تو مدرسع هستم و برف سنگیتی داره میباره که فصلشه من تو حیاط مدرسه معشوقه مو میبینم و میدوم کناری گریه میکنم معشپقم از پشت میاد اشکایه منو پاک میکنه بعد از اتمام مدرسه سوار ماشینش میشیم و منو جایی میبره که نمی دونم کجا میریم تو راه بهم میگه ما هر چقدرم قهر کنیم بازم آشتی… مطالعه بیشتر »

رها
رها
3 سال قبل

سلام خسته نباشید. من ۶ماه با یه پسر دوست بودم ولی سر یه جریانات و اتفاقات و دعواهای مختلف باهم کات کردیم دوماهه ک از هم جدا شدیم من ماه های اول سعی میکردم هرکاری ک از دستم برمیاد برای فراموش کردنش انجام بدم ولی هرکاری کردم نشد. انگار هرچقد برای فراموش کردنش تلاش میکردم بیشتر میومد تو ذهنم الان بعد یک ماه ب مدت یک هفته پشت سر هم خابشو میبینم هرشبم اتفاقات خاب عوض میشه ولی همشون داخل خونه اتفاق میفته.البته من تو اینترنت یه سری ذکر و دعا برای بازگشت معشوق یاد گرفتم و هرشب ذکر الحلیم… مطالعه بیشتر »

ستاره
ستاره
3 سال قبل

سلام من شاید چهار ماه هست که از یه درگیری عاطفی چهار ساله اومدم بیرون تو اون مدت تقریبا هر شب خواب اون پسرو میدیدم اما چهار ماه اخیر نه اصلا طول روز بهش فکر کردم و نه حتی شب خوابشو دیدم تا هفته گذشته که انگار تو یه مغازه ای خارج کشور فروشنده بود و من از جلوش رد شدمو اون دنبالم اومد.. تا اینجا صورتش و اسمش کاملا خودش بود اما بعد از اینکه وایسادیم حرف بزنیم دیگه اون آدم نبود و صورتش هم فرق داشت فقط اسمش همون بود عجله هم داشت و بهم یه شماره برای… مطالعه بیشتر »

سبحان
سبحان
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم با دختری که عاشق همدیگه هستیم و روزای سختی و گذروندیم و آخرش به اجبار دور شدیم از هم بخاطر سختی ها و قراره باهم ازدواج کنبم دوباره ارتباط داریم و داریم چت میکنیم که یهو گوشیم زنگ خورد و دیدم خالش زنگ زده میگه کی شما میای یه انگشتر حالا بندازی؟ که یهو مامانم اومد توی بالکنی ک داشتم حرف میزدم بعد دختره و خاله و مامانش پایین بودن مامانش سرشو بالا گرفت منو دید گفت اونا اونجاست بعد منم رفتم سمت مامانم که برو تو بعد برگشتم دیگه نه دختره و نه مامانش و… مطالعه بیشتر »

علی
علی
3 سال قبل

سلام ببخشید من یه معشوقه دارم که خیلی دوستش دارم اونم منو دوست داره ولی یه سری کارا کرد که ما از هم جدا شدیم بعد گذشت ۲ ماه بهم پیام داد که پشیمونم اشتباه کردم منم خیلی دوست داشتم که دوباره با هم باشیم ولی من قبول نکردم الان فقط منتظر پیام منه که بهش بگم برگرده منم خیلی دلم میخواد ولی نمیشه از اون روز هر شب یا حتی هر ظهر تو خواب منه و من دارم میبینم که هی میخواهیم آشتی کنیم یا آشتی کردیم میخواستم بدونم چیکار کنم و تعبیر خوابمو بدونم خیلی ممنون

Elham
Elham
3 سال قبل

سلام روزتون بخیر من با کسی که دوسش داشتم حدودا ۱۰ ماهه که کات کردیم یعنی اون بی دلیل حتی بدون خداحافظی رفت دیشب خواب دیدم که برگشته و باهم رفته بودیم خرید و اصلا انگار نه انگار که قبلا کات کرده بودیم و رفتیم انگشتر و سرویس فیروزه بخریم بعد برای نماز صبح بیدارشدم دوباره بعد نماز خواب دیدم رفتم جهیزیه خریدن و اینکهدباهم رفته بودیم بیرون بستنی و آبمیوه خریده بود اینا زمانی خواب دیدم که الان یک هفتس که تصمیم گرفتم دیگه بهش فکر نکنم ممنون میشم جواب بدید

افق
افق
3 سال قبل

سلام خواب دیدم عشقم به هر دلیلی باز میخاد پیشم باشع منم دلم پر میزنع براش تعبیرش چیع

prya
prya
3 سال قبل

دو سه ماهی میشه از عشقم جدا شدم ینی اون خودش رفت و من شبو روز تو فکرشم اونقدر بعضی شبا ب یادش گریه میکنم تا اینک دیشب خواب دیدم برگشته تعبیرشو میخواستم بدونم؟

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
من یه هفتس با دوس پسرم کات کردم خیلیم ناراحت بودم تا اینکه امروز صب خوابشو دیدم باهم رفته بودیم خرید ودر اخر منتظر اتوبوس بودیم ک برگردیم خونه اتوبوسم نمیومد خیلیم اصرار داشتیم که با اتوبوس برگردیم بارونم میومد با خانواده هم تماس میگرفتیم در دسترس نبودن و در اخر ب من گف خیلی میخوامت و از خواب پریدم

حامد
حامد
3 سال قبل

سلام، من معشوق قدیمیم رو که ۲سال هستش ندیدمش و کات هستیم رو توی خواب دیدم خواب دیدم توی ۱خونه زندگی میکنیم اما بیشتر مثل دوست و همخونه بودیم که خیلی انگار برامون عادی بود و مثل آدمای متمدن بودیم البته من توی خواب میدونستم که خیلی وقته باهم توی یک خونه زندگی میکنیم مثل حس روزمرگی و عادت ، و اون خونه ۳اتاق داشت توی یکی از اتاق ها من از خواب بیدار شدم توی یک اتاق پدرم بود و در اتاق دیگری دوست دختر قبلیم، صبح بود و توی اتاق های جدا ازهم از خواب بیدار شدیم و… مطالعه بیشتر »

سارینا
سارینا
3 سال قبل

سلام ..مدتیه با کسی که دوسش دارم کات کردم..دیشب خوابشو دیدم ..دیدم به گوشیم پیام داد و میخواست برگرده باهم تلفنی صحبت کردیم بعد اومد دنبالم منو برد یه خانه بزرگ و دو طبقه با ستون های بلد سفید گفت اینو خریدم..من زیاد تحویلش نگرفتم حس میکردم از دوستم خوشش اومده و میخواد خیانت کنه

کوثر
کوثر
3 سال قبل

سلام من دوست پسرم چند شب پیش خواب میبینه که درحال چت کردن باهم دعوا مکنیم و من بهش مگم که تو اصن درحد من نیستی اونم هچی نمگ ولی خیلی ناراحت میشه و فقط ایموجی گریه میفرسته بعد منم بهش مگم خداحافظ برای همیشه تعبیرش چیع؟؟؟

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که کسی که دوستش دارم و عاشقشم و چندین ماهه که ندیدمش رو توو خیابون در حالی که بارون داره میاد میبینمش با هم صحبت میکنیم و اونم خوشحاله که دوباره همدیگه رو دیدیم و یکمی پیاده روی هم میکنیم، بعدش در حالی که زیر بارون منتطر تاکسی هستیم بهم میگه که ” آدمی نیستی که بشه ازت گذشت ” و منم بغلش میکنم و تاکسی میاد و سوار میشیم و میریم، اینو بگم که مدته خییلی زیادیه که از همدیگه دوریم و تقریبا هیچ ارتباطی با هم نداریم و زمانِ این اتفاقات از… مطالعه بیشتر »

دکمه بازگشت به بالا