دمنوش درمنه که در درمان بیماری کرونا موثر است، چیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره دمنوش درمنه که در درمان بیماری کرونا موثر است، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبرهای منتشر شده، مطلع شدیم آندری راژولینا ، رئیس جمهوری ماداگاسکار در حرکتی عجیب با نوشیدن دمنوش درمنه در برابر دوربین های تلویزیونی اعلام کرد که این نوشیدنی گیاهی بیماری کرونا را درمان می کند و احتمالا تاریخ دنیا را عوض می کند!

توجه داشته باشید هنوز هیچ گونه آزمایش علمی معتبری روی خواص ضد کرونایی گیاه درمنه انجام نشده است اما موسسه تحقیقات کاربردی ماداگاسکار یعنی ایمرا پیش از این تاثیر مثبت درمانی این نوشیدنی برای بیماری کووید ۱۹ را تایید کرده بود! مقام های وزارت بهداشت و برخی پزشکان این کشور نیز گفته اند که تاکنون دست کم دو نفر از بیماران کرونایی با استفاده از همین نوشیدنی درمان شده اند!

دمنوش درمنه سال های زیادی است که در کشور ماداگاسکار به عنوان درمانی مفید برای درمان بیماری مالاریا شناخته می شود! اکنون سربازان ارتش ماداگاسکار در کوچه های پایتخت این کشور یعنی شهر آنتاناناریو در به در می روند و بطری های حاوی این مایع گیاهی را به طور رایگان به شهروندان می دهند!

آندری راژولینا ، رئیس جمهوری ماداگاسکار چند روز پیش نیز از قول محققان این کشور گفته بود که مصرف دمنوش درمنه ظرف هفت روز برای درمان بیماری کرونا جواب می دهد!

لازم به بیان است گیاه درمنه از خانواده کاسنی ها به شمار می آید و این گیاه در میان بیابان نشینان به ترخ نیز نامیده می شود که به صورت بوته ای و در مناطق گرم و خشک می روید و ساقه آن به ارتفاع دو متر می رسد! چای درمنه دارای خاصیت دافع اخلاط ، تب بر ، افزایش دهنده ی ادرار ، ضد بلغم ، ضدعفونی کننده ی مجازی ادرار ، دافع انگل روده‌ ، ضد انگل معده و همچنین ضد نفخ می باشد. همچنین از آن در مواردی نظیر تنگی نفس ، قند خون ، ورم پروستات ، سکسکه ، عدم امکان دفع ادرار ، تب و لرز ، ورم معده ، استسقاء و همچنین دل پیچه نیز استفاده می نمایند.

دقت داشته باشید یکی از گیاهان دارویی که از آن برای درمان سرماخوردگی با روش های خانگی استفاده می شود، گیاه دارویی درمنه است! از جوشانده این گیاه همچنین برای درمان سرفه نیز استفاده می شود. البته بایستی بدانید مصرف بی مورد و بدون نظر پزشک می تواند برای معده مضر باشد؛ همچنین باعث سردرد و عصبی شدن فرد شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا