تعبیر خواب شلنگ | دیدن شلنگ و یا خریدن آن نشانه چیست؟

تعبیر خواب شلنگ ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب شلنگ
تعبیر خواب شلنگ

تعبیر خواب شلنگ از نظر جابر مغربی

اگر کسی در خواب ببیند حیاط منزلش را با شیلنگ (بلند یا کوتاه) آب پاشی و تمیز میکند تعبیر این باشد که بزودی با آمدن مهمان ها و یا عزیزانی که او آن ها را دوست میدارد خوشحال میشود شیخ طوسی نیز شستن و آب و جارو کردن حیاط منزل در خواب را به نشانه افزایش رزق و روزی بواسطه ی آمدن میهمان میداند علی مدنی نوشته است بلندی یا کوتاهی شیلنگ در معنی آن تاثیر دارد هرچقدر در خواب شیلنگ را بلند دیدی برکت و یا روزی ات بیشتر است در همین باره یه چند سوال کاربران نیز پاسخ داده شده است.

سوال: با سلام من خواب دیدم به بازار رفتم و یک شیلنگ خریدم و سپس آن را به شیر آب حیاط خونمون وصل کردم و مشغول آب پاشیدن به گل ها گلدان ها و کف حیاط کردم وقتی مادرم از من پرسید برای چه اینکار را میکنم گفتم قرار است عزیزی به منزل ما بیاید تعبیرش چیست؟

پاسخ: شما در روزهای اینده با شخصی ملاقات خواهید کرد که باعث ذوق زده شدن شما خواهد شد در واقع این فرد میتوانید یک میهمان باشد که بادیدنش خانواده است و خودت خشنود می شوی.

سوال: سلام من خواب دیدم که یه شیلنگ را حمل میکنم و اونو گم میکنم وقتی به خانه برگشتم منو بخاطر گم کردنش سرزنش کردن

پاسخ: متاسفانه فلاکت بدبیاری و یا از دست دادن عزیزی معنی این خواب است

تعبیر خواب هدیه گرفتن و یا هدیه دادن شیلنگ به مرده از نظر ابراهیم کرمانی

در این باره نوشته است پس گرفتن و یا کادو دادن شیلنگ به مرده در خواب نیکو نیست و بیشتر دلالت براین دارد که شما کسی یا چیزی مهم را از دست خواهید داد

سوال: سلام من خواب دیدم همراه با دوستم با شیلنگ موجود در باغچه ی خانه یک تاب درست کردیم و شروع به بازی کردن کردیم و بعدش با همون شیلنگ تمام گلها و درختان باغچه را آب پاشی کردیم تعبیرش چیه؟

پاسخ: یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گدایی کردن | گدایی کردن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب صندوق | صندوق  در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب آب  |دیدن  آب در خواب نشانه چیست؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
ریحانه
ریحانه
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم یک شلنگ هست من اونو به زمین انداختم.شلنگ حرف میزنه و از دست من ناراحت و عصبانیه!

دکمه بازگشت به بالا