تعبیر خواب رگ زدن | رگ زدن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب رگ زدن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب رگ زدن
تعبیر خواب رگ زدن

تعبیر خواب رگ بدن انسان

رگ های بدن انسان در هر کدام از اعضا بدن، تعبیر خاص خود را دارد و هر رگی مربوط به فردی از اعضای خانواده شخص و یا از نزدیکان است. رگ سر و پیشانی بزرگان هستند. رگهای دست و بازو، برادران و خویشان مادری و رگهای پشت، خویشان پدری هستند. رگهای ران، دودمان او و رگهای ساق پا، ثروت و مال و معاش می باشند.

تعبیر خواب رگ زدن

اگر کسی ببیند که رگ زد و رگ بریده شد، یکی از بستگان که متعلق به آن رگ اعضای بدن است، به غم و اندوهی دچار می شود و یا از بستگان جدا می ماند. بریده شدن رگ، دال به قطع پیوند دارد. این قطع پیوند می تواند به دلیل رفتن به سفری طولانی یا حتی مردن باشد. رگ زدن از دست راست، دلیل بر زیاد شدن مال و نعمت است و از دست چپ، نشانه افزایش اموال آشنایان است.
اگر شخص معروفی رگ بیننده خواب را زد، و بیننده خواب منتظر فرزند باشد، اگر زن است دختر می زاید و اگر مرد است همسرش دختر به دنیا می آورد. اگر کسی دید به رگ او جراحت مختصر و خون آلودگی به اندام و لباس او بود، نشانه ازدیاد مال است و اگر بدون زخم تنش را خون آلود دید، چیزی به او می رسد.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر ببیند پیری او را رگ گشاد، دلیل که از دشمن سخنی به طعنه شنود یا مالش تلف شود. اگر ببیند رگ زد و خون از او برآمد، دلیل که از جهت سلطان یا حاکمی غمی به وی رسد و به مقدار آن خون، زیانی به وی رسد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببیند عالمی او را رگ بگشاد و خون بسیار آمد در طشتی یا طبقی، دلیل است که بیمار شود و مال خود را در بیماری هزینه کند.

اسماعیل بن اشعث می گوید: رگ گشادن از دست راست، دلیل بر زیادتی مال و خواسته است و رگ گشادن از دست چپ، دلیل بر زبونی کار دوستان است. اگر ببیند که کسی معروف او را رگ می زد، اگر زن آبستن بود، دختر آورد و اگر آبستن نباشد، به دختر آبستن شود.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند رگ زد و خون بسیار از وی بیرون آمد، چنان که هیچ خون در تن او نماند، دلیل که به زودی بمیرد. اگر مشکلی دارد، در مخاطره خواهد بود و از آن مشکل نجات نیابد.

امام صادق (ع) می فرماید: رگ زدن در خواب بر چهار وجه است:
گشایش کارها،
سفر،
خصومت،
شراکت.
اگر ببیند که رگ زد و خون نیامد، دلیل بر خصومت است. اگر خون بیرون آمد، دلیل است بر یافتن مال یا خسران مال. اگر ببیند که تن او بی جراحتی خون آلود شد، دلیل که چیزی به او رسد.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب  خون | دیدن خون  در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب زخم | دیدن زخم در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن  در خواب نشانه چیست ؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا