خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی وصلت + عکس

نویسنده سریال ترکی وصلت Betul Yagsagan است. این سریال در ژانر درام و اکشن توسط باریش یوز کارگردانی شد. سریال ترکی وصلت Vuslat محصول شرکت سینمایی A23 Medya می باشد. کانال پخش کننده آن شبکه Trt 1 ترکیه است. مرت کارابولوت، مورات کاراسو، قمزه سونر آتای، ادرم آکاچه، اوزجان وارایلی، مهمت اوزگور، گوزده کایا، نورهان اوزنن، عثمان آلکاش، امید کانتارچیلار، دوریم اوزکان، کادیر دوغولو از بازیگران این سریال می باشند.

خلاصه داستان سریال وصلت

کاراکترهای اصلی این سریال عزیز و فریده هستن. عزیز پسر یک خانواده پولدار که مدیریت شرکت پدرش رو بدست گرفته و فریده دختری است که با نامادری و پدر و خواهر برادراش زندگی میکنه و بخاطر طمعکاری نامادریش و برای اینکه بتونه باری از دوش پدرش برداره سخت کار میکنه. روزی فریده اتفاقی شاهد جنایت هایی که عزیز انجام میده و سعی در مخفی کردنش داره میشه و مصممه که به پلیس خبر بده که متوجه میشه برادرش فرهاد هم در این ماجرا دست داره. در طی این مدت عزیز عاشق فریده میشه و فریده هم عاشق عزیز ولی نمیتونن اینو به خودشون بقبولونن و بعد از قبول کردن هم با غیرممکن بودن عشقشون رو به رو میشن


قسمت ۵۲ سریال ترکی وصلت

عزیز با تعجب به خودش و آینه ای که در دست دارد خیره می شود و به یاد می آورد این آینه همان آینه ای است که داخل آن فریده را دیده بود ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۲ سریال ترکی وصلت
قسمت ۵۲ سریال ترکی وصلت

قسمت ۵۱ سریال ترکی وصلت

کسی که کرم مامور کرده بود تا سراغ ردی از مادرش باشد به او زنگ می زند و می گوید که اگر تمام ثروتش را هم پای او بریزد این کار را نخواهد کرد چون دردسر بزرگی برایش دارد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۱ سریال ترکی وصلت
قسمت ۵۱ سریال ترکی وصلت

قسمت ۵۰ سریال ترکی وصلت

نهیر بعد از تماس جیلان که سراغ فریده را گرفته، تصمیم می گیرد به سمت خانه ی انها برود. همان موقع و آن وقت شب، آنیتا از خانه بیرون می زند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۰ سریال ترکی وصلت
قسمت ۵۰ سریال ترکی وصلت

قسمت ۴۹ سریال ترکی وصلت

وقتی عزیز چشمانش را باز می کند، خودش را در اتاق خانه ای قدیمی پیدا می کند و اسم فریده را فریاد می زند. فریده هم در اتاقی دیگر چشم باز می کند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۹ سریال ترکی وصلت
قسمت ۴۹ سریال ترکی وصلت

قسمت ۴۸ سریال ترکی وصلت

وقتی عزیز پیش صالح است، عبدالله به همراه عبدالرحمن خان وارد مغازه می شوند. عبدالرحمن نگاهی به عزیز می اندازد و عبدالله به سمت جعبه ای که روی میز صالح است می رود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۸ سریال ترکی وصلت
قسمت ۴۸ سریال ترکی وصلت

قسمت ۴۷ سریال ترکی وصلت

عزیز به دیدن تحسین که حالا مرخص شده و در خانه شان است می رود. تحسین با دیدن او زیر گریه می زند و حال سلطان را می پرسد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۷ سریال ترکی وصلت

قسمت ۴۶ سریال ترکی وصلت

صالح همراه عبدالله به مغازه برمی گردد. احمد و تکین که نگران او بودند خیالشان راحت می شود. صالح بدون حرف دیگری دور میز می نشیند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۵ سریال ترکی وصلت

وقتی عزیز به فریده می گوید که دوستش دارد، فریده برای مدت طولانی فقط به او نگاه می کند. غزیز نگاهش به او ناراحت می شود و فریده بالاخره می گوید… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۴ سریال ترکی وصلت

کرم پیش یالچین می رود تا ثابت کند که عزیز قاتل شوکری بوده. یالچین به او می گوید: «من میدونم تو سعی داری برادرت رو قاتل نشون بدی، اما الان فیراته که تیر خورده! »…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۳ سریال ترکی وصلت

کرم پیش یالچین می رود تا ثابت کند که عزیز قاتل شوکری بوده. یالچین به او می گوید: «من میدونم تو سعی داری برادرت رو قاتل نشون بدی، اما الان فیراته که تیر خورده! »…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۲ سریال ترکی وصلت

عزیز همچنان در جنگل دنبال شوکری می گردد. نهیر که حال خوبی ندارد به او زنگ می زند و گریه می کند و می گوید: «عزیز اگه من تورو از دست بدم زنده نمیمونم.» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۱ سریال ترکی وصلت

عزیز با لبخند تصنعی کنار نهیر می نشیند. او می گوید: «دیروز یکی از ساختمون هامون ریزش کرد. زمان ترتیب دادن این شام عالی بود مامان! » …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۰ سریال ترکی وصلت

فیرات همراه سلطان به خانه شان می رود تا سلطان بتواند آنیتا را ببیند و رفع دلتنگی بکند. حصیبه با دیدن سلطان هیجان زده می شود و به فیرات می گوید …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۹ سریال ترکی وصلت

کرم به اتاق فریده می رود و با حالت خاله زنکی به او می گوید که خانواده ی عزیز و نهیر قرار است قرار نامزدی آن دو را امشب مشخص کنند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۸ سریال ترکی وصلت

احمد به همراه عبدالله پیش صالح نشسته اند تا طبق قرار هرشبشان تاس بیندازند. همان موقع تکین و نجمی هم از راه می رسند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۷ سریال ترکی وصلت

فریده گوشی را از دست یالچین می گیرد و با چشمان پر از اشک به فکر فرو می رود. یالچین می گوید: «میدونی چی منو متعجب کرده؟ …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۳۶ سریال ترکی وصلت

فریده به اتاق عزیز می رود و خیلی جدی می پرسد: «اون شبی که منو واسه آتش سوزی اوردین، کیفم تو ماشینتون افتاده بود …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۵ سریال ترکی وصلت

عزیز خودش را به خانه آلتان می رساند و آلتان عکس جنازه ی تورگوت را نشان او می دهد. عزیز ناراحت می شود و آلتان می گوید …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۴ سریال ترکی وصلت

عزیز به ساعت چشم می دوزد و می فهمد باید سراغ صالح برود. از طرفی فریده هم بعد از آشفته شدن ذهنش به خاطر ویدیویی که از عزیز در گوشی دیگرش دارد، سراغ صالح می رود تا از او کمک بگیرد …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۳ سریال ترکی وصلت

کرم به فریده می گوید: «الانو نمیدونم اما هروقت که کارتون داشته باشم، باید فورا کنارم باشین! » فریده می گوید که نمی تواند این کار را بکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی وصلت

وقتی فریده جلوی خانه شان می رسد، با جیلان روبرو می شود. او با عصبانیت از جیلان می خواهد دیگه سر کار نرود و با نهیر هم کاری نداشته باشد. …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی وصلت

همه با نگرانی جلوی اتاق عمل منتظر خبری خوبی هستند تا آلتان حالش بهتر بشود. عزیز بی تاب است و نمیداند باید چه بکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی وصلت

جیلان پیش نهیر شروع به کار کرده و فریده با دیدن او به سمتش می رود که آنجا چه می کند. جیلان می گوید که انجا مشغول به کار شده و دستیار نهیر است …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی وصلت

به محض رفتن کرم، یالچین به سمت تحسین می رود و او را به خاطر این که امینه را وارد این ماجرا کرده تهدید می کند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی وصلت

همان لحظه که صالح در مورد بزرخ صحبت می کند، عبدالله گوشی ای را از روی میز برداشته و با پای پیاده راه می افتد. کرم به فیرات زنگ می زند و ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی وصلت

یالچین بعد از دیدن ویدیوی امینه که گروگان گرفته شده، پایین می رود و سعی می کند با اداره پلیس تماس بگیرد. عزیز هم به آلتان زنگ می زند که امینه گوشی را جواب می دهد. ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی وصلت

تحسین عزیز را به عمارت صدا می زند و با عصبانیت از او می خواهد تا در کارهایش دخالت نکند و با برادرش هم انقدر درگیر نشود. ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی وصلت

کرم همین که به عزیز می رسد مشت محکمی به او می زند. عزیز خنده اش می گیرد و با مشت دیگر کرم، او هم مشتی به صورت کرم می زند ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی وصلت

عزیز بعد از آزاد شدن به آلتان می گوید که اشتباه سرکان را نباید خانواده اش پس بدهند و از او می خواهد تا خوب مراقب خانواده ی سرکان باشد و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی وصلت

عزیز و فریده خیره به چشمان هم مانده اند. فریده می پرسد: «سنجاق من چطوری دست شما افتاد؟ » عزیز فقط با لبخندی به او خیره می شود که آلتان وارد اتاق شده و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی وصلت

وقتی فیرات می فهمد که کرم، زکی دوست قدیمی او را هم وارد این کار کرده ناراحت می شود که نکند جای او را بگیرد …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی وصلت

فائق بر سر حصبیه فریاد میکشد و حتی به سمتش حمله می کند که فریده مانعش می شود. فائق با تهدید رو به او می گوید:« بخدا طلاقت میدم! » …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی وصلت

عزیز به آلتان می گوید که باید اول فیرات را پیدا بکند و او را از کارهای کرم آگاه بکند و بعد هم کرم را به همان چاهی که از ان بیرونش آورده بفرستد! …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی وصلت

وقتی فیرات با فریده روبرو می شود، جا خورده و فریده که با نگرانی به سمتش می رود فیرات از او می خواهد جلو نرود و از طرفی وقتی صدای آژیر ماشین پلیس را می شنود پا به فرار می گذارد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی وصلت

نهیر به عمد سراغ فریده می رود و وقتی او را سرگرم صحبت با گوشی می بیند، لیوان قهوه اش را روی تمام طرح هایی که او ساعت ها رویش وقت گذاشته بود می ریزد و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی وصلت

وقتی فیرات در حیاط خانه ی کورکمازها ایستاده و از بودن در انجا لذت می برد، سلطان به حیاط می آید و فیرات از دیدن او مات و مبهوت می ماند و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی وصلت

کرم فورا به سمت فیرات می رود و او را به هتل برمی گرداند. یالچین و عزیز به سمت فریده ی افتاده روی زمین می روند و عزیز با این که کرم را همراه فیرات می بیند …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی وصلت

پریهان به تحسین با ناراحتی می گوید:« این دختر خیلی پررو شده! این خانواده باید هرچی که من میگم رو انجام بده! سلطان باید مراقب رفتارش باشه و عزیز هم با کسی که من براش انتخاب کردم ازدواج میکنه…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی وصلت

پریهان از گولتن می خواهد تا تمام لباس های ساده ی سلطان را از اتاق برداشته و بیرون برید تا طراح مد معروفی که قرار است لباس های جدید را جایگزی ن کند، جا داشته باشد! … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی وصلت

صالح و نجمی و عبدالله و دو جوان دیگر دور هم جمع می شوند و بار دیگر صالح مهره را روی صفحه می اندازد. مهره روی شماره چهار می افتد که رویش نوشته جهنم … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی وصلت

عزیز با ناراحتی به کرم چشم می دوزد و از او می خواهد تا باعث و بانی این کار را پیدا بکند و بعد به عزیزه که بیهوش در آغوشش افتاده خیره می شود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی وصلت

وقتی فائق از اداره پلیس بیرون می آید، حصبیه با نگرانی به سمتش می رود و می پرسد که چه شده؟ فائق فقط می گوید که عبدالله آزاد شده اما پرونده بسته نشده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی وصلت

وقتی یالچین می رود تا خبر آزادی عزیز را به او بدهد می گوید:« من پی این کارو ول نمیکنم یادت باشه! » عزیز هم می گوید:« اتفاقا اگه فهمیدین کار کی بود به منم بگین چون همونطور که گفتم من کاری نکردم! » … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.
قسمت ۹ سریال ترکی وصلت

قسمت ۹ سریال ترکی وصلت

فریده از کرم می خواهد تا او را جلوی کلانتری پیاده بکند. کرم می پرسد:« واسه ملاقات داداشم اومدی؟ » فریده با عصبانیت می گوید: «داداش شما چه ربطی به من داره؟! » و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی وصلت

پلیس ها به دستور یالچین وارد جشن می شوند و عزیز را به جرم جنایت و قتل دستگیر می کنند. عزیز به سمت فریده که با تعجب به او خیره شده نگاه می کند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی وصلت

افراد برادر شوکرو، جواهر را به رئیس نشان می دهند. رئیس می گوید:« پس دارن بدون ما کار میکنن! هرطور شده پیداشون کنین! »آنها هم با تحقیقی که انجام داده اند خانه ی مادام را پیدا می کنند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی وصلت

عزیز به سمت محله ی فریده می رود و انجا قدم می زند که با عبدالله روبرو می شود و از روی کنجکاوی تعقیبش می کند. عبدالله وارد عتیقه فروشی صالح می شود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی وصلت

آلتان به در خانه ی فریده می رود تا کیف را به او بدهد که فیرات هم برای این که خودی نشان بدهد، جلو می رود. آلتان با دیدن او شوکه شده … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی وصلت

همه نگران پشت درهای بیمارستان منتظر خبری از حال فائق هستند. عزیز هم کمی دورتر منتظر است که فرهاد متوجه وجود او می شود و با عصبانیت به سمتش می رود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی وصلت

صبح فریده به بهانه ای به اتاق فرهاد رفته و گوشی او را چک می کند و پیام هایش با شوکرو را می بیند که در مورد کار پر پولی به او گفته است و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی وصلت

کرم دوباره به شرکت و اتاق عزیز می رود و از او به خاطر این که از مناقصه بیرونش انداخته حساب پس می گیرد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی وصلت

عزیز در خواب کابوس می بیند که داخل قبرش است و دارند رویش خاک می ریزند و مردم بالای سرش گریه می کنند. او با وحشت از خواب می پرد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا