(بخش اول) خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید (هرجایی)

سریال ترکی تردید (هرجایی) Hercai یکی از سریال های محبوب آ تی وی می باشد که هم اکنون فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ درحال پخش می باشد, سریال ترکی هرجایی در روزهای جمعه ساعت ۸ شب به وقت ترکیه پخش می شود و دارای طرفداران بی شماری در ترکیه و دیگر کشورها می باشد.

سریال ترکی هرجایی
سریال ترکی تردید (هرجایی)

خلاصه داستان سریال ترکی تردید (هرجایی)

داستان این سریال در مورد پسر جوانی به نام ” میران ” است که پدر و مادر او به خاطر اشتباه یک مرد مرده‌ اند و حالا آن مرد برای ” میران ” یک دشمن خونی به شمار می آید که در پی انتقام جویی از او می‌ باشد! ” میران ” بسبار جدی درصد انتقام گرفتن به خاطر مرگ پدر و مادر خود است.

” میران ” همانند یک سرباز پیاده است که از کودکی از سوی مادربزرگ خود یعنی عزیزه، به لحاظ روحی و روانی آسیب دیده است! او هم چون یک یاغی متمرد می باشد که در زندان مادربزرگ خود گیر کرده است. او کورکورانه به حرف های مادربزرگ (مادر پدر) اطمینان کرده است و بی خبر از چهره حقیقی او، زیر بال و پر وی زندگی کرده است.

او روح سوخته ای دارد که هر آنچه را که لمس می کند، می سوزاند! او زندگی می کند تا به خاطر چیزهایی که او و خانواده‌ ی او به خاطر خانواده ” شاداغلو ” از دست داده اند، انتقام بگیرد. او ۲۷ سال است که فقط و فقط عزاداری کرده است و هیچ حسی جز تنفر را نمی شناسد، اما یک کورسوی کوچکی از عشق در گوشه ای از قلب او، ممکن است روند ماجرا را تغییر دهد.

” میران ” با نقشه و برنامه ی قبلی به دختر آن مرد که ” ریان ” نام دارد، نزدیک می شود و می خواهد از طریق آسیب رساندن به دختر وی، از آن مرد انتقام بگیرد؛ ترس برای ” میران ” واژه‌ ای ناشناخته است.” ریان ” تنها دارایی و عزیزترین آدم زندگی پدر خود است.

” ریان شاداغلو ” دختری بی گناه، سرکش هم چون یک اسب ماده، جسور و البته کمی وحشت زده و ترسیده است که همانند یک پرنده ی آزاد و رها در آسمان عشق اوج گرفته است! اما متاسفانه پدرخوانده‌ ی وی بال‌ و پرش را بسته ست. پسرعموی وی نیز بسیار دوست دارد شاهد آسیب دیدن و ضربه خوردن او باشد! عمه‌ وی از غم و اندوه او خوشحال می‌ شود…

تنها حامی او مادر زخم خورده و درمانده او می باشد که در نهایت در آتش انتقام می‌ سوزد و قربانی سرنوشت می شود!

اما در این بین، ” ریان ” عاشق ” میران ” می شود اما پس از گذشت مدتی، متوجه هدف اصلی ” میران ” می شود و به حقیقت پی می برد! او دو بار به خاطر اینکه احساس کرده است به وی خیانت شده است، دست به خودکشی می زند که عزیز او را از مرگ نجات می دهد و به او می گوید که جهنم برای او تازه شروع کار خواهد بود! نه رهایی از غم و اندوه.

در ادامه، ” میران ” هم عاشق ” ریان ” می شود اما حس انتقام در اعماق روح وی رخنه کرده است! و حس انتقام جویی، بر احساس علاقه‌ ی او به ” ریان ” غلبه می کند! دختری که به شکلی غم انگیز می‌ میرد.

بعد از این اتفاق، حس پشیمانی و عذاب وجدان ” میران ” را رها نمی کند و او تا آخر عمر خود با این احساس عذاب و درد زندگی می کند!

شاید جالب باشد که بدانید در این سریال تلویزیونی، ” میران  “سمبل و نماد مردی است که به عشق خود خیانت می کند. در واقع این سریال تلویزیونی، یک داستان عاشقانه است که برای انتقام جویی شکل گرفته است! و مردی که با هدف انتقام جویی، قدم در جاده‌ ی عشق می گذارد و میان عشق و خیانت، گیر می کند!


قسمت ۲۴۱ سریال تردید (هرجایی)

میران مستقیم به عمارت برمی گردد و با عصبانیت به جهان حمله می کند و فریاد می زند…..برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴۱ سریال ترکی تردید 
قسمت ۲۴۱ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۴۰ سریال تردید (هرجایی)

صبح خیلی زود میران بدون این که به ریان چیزی بگوید راه می افتد تا دکتر توران را پیدا کند…برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴۰ سریال ترکی تردید 
قسمت ۲۴۰ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۳۹ سریال تردید (هرجایی)

بعد از رفتن میران عزیزه با نفرت به اسما می گوید: «شاید من باید فسون رو از همون اول میکشتم تا انقدر بچه ها و نوه هام رو اذیت نکنه… فقط منتظرم ریان خوب شه…»برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۹ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۸ سریال تردید (هرجایی)

آزرا قبل از رفتنشان به روستا از ریان می خواهد تا همه چیز را به میران بگوید. او با ذوق می گوید:«شما با عشقتون همه چیز رو میتونین پشت سر بذارین……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۸ سریال ترکی تردید 
قسمت ۲۳۸ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۳۷ سریال تردید (هرجایی)

از طرف آزاد به دست هاندان نامه ای می رسد. او فورا جهان را خبر می کند و با بغض و چشمان گریان نامه را به دست او می دهد…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۷ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۶ سریال تردید (هرجایی)

وقتی میران و ریان در حال خوردن صبحانه در اتاقشان هستند، دلشاه وارد می شود و اخم های ریان توی هم می رود. دلشاه از میران می خواهد تا برای حرف مهمی به طبقه بالا بیاید…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۶ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۵ سریال تردید (هرجایی)

دلشاه در حالی که با لبخند به صحبت کردن میران و آزرا چشم دوخته به ریان می گوید: «میخوام بعد از این که تو مردی، هم میران و هم پسرت رو به آرا بسپرم….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۵ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۳۴ سریال تردید (هرجایی)

ریحان گریه کنان به مادرش می گوید: «به جای اینکه از من بخوای بچه م رو سقط کنم بعد از من از اون و میران مراقبت کن. این باعث خوشحالی منه.»….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۴ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۳ سریال تردید (هرجایی)

فیرات دوباره جلسه ای ترتیب داده و شاداغلوها حاضر می شوند. او می گوید: «باید قسمت محصولات زیتون رو پایین بیاریم تا مشتری هامون زیاد بشن و به صادرات فکر کنیم. در این صورت درآمد ما چهار برابر خواهد شد.»….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۳ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۲ سریال تردید (هرجایی)

میران به مادرش اصرار می کند که بگوید دلیل اینکه مرگ ریحان را آرزو می کند چیست. دلشاه می گوید: «اون از عزیزه حمایت می کنه….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۱ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۳۱ سریال تردید (هرجایی)

ریحان پشت تریبون دخترهای کوچک را نشان می دهد و می گوید: «صاحب اصلی خیریه اینا هستن.»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۱ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۳۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

فیرات به زینب که نگران رابطه دو برادر شده و حس می کند فسون باعث به هم خوردن میانه آن دو شده می گوید….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۳۰ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

هازار که از دست نصوح و میران و ریحان به خاطر حمایت هایشان از عزیزه ناراحت است داد می زند….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۲۹ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۸ سریال تردید (هرجایی)

ریحان که تصمیمی گرفته سقط جنین نکند و بچه اش را نگه دارد با وجود خطر مرگش کاغذی را امضا می کند و گواهی می دهد که مسئولیت کارش را می پذیرد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۸ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

فیرات جلسه ای ترتیب می دهد و میران و آزاد و جهان را آنجا جمع می کند. میران به جهان می گوید: «به خاطر چی پول زیادی رو پنهانی از شرکت برداشتی؟»…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۷ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

دوباره درد سراغ ریحان می آید و میران او را با عجله به بیمارستان می رساند. پزشک معالج به ریحان می گوید …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۶ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۵ سریال تردید (هرجایی)

هازار و نصوح با شنیدن صدای گلوله به ساختمانی که عزیزه در آن است می روند و هر دو نگران هستند که نکند عزیزه بلایی سر خودش آورده باشد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۵ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

ریحان از خواب بیدار می شود و به ایوان می رود و میران را می بیند که برایش میز چیده و حیاط را چراغانی کرده است. میران با بغض می گوید: …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۴ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۳ سریال تردید (هرجایی)

یارن از پدرش جهان می خواهد که او را به شهر دیگری ببرد چون تحمل زندگی را ندارد و عذاب وجدان راحتش نمی گذارد…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۳ سریال ترکی تردید

قسمت ۲۲۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

ریحان منتظر است که میران برگردد اما میران نیاز دارد که کمی تنها باشد. او به کلبه چوبی می رود اما آنجا هم بی تاب است و طاقت دوری از ریحان را ندارد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۲ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۱ سریال تردید (هرجایی)

ریحان خانواده اش را برای شام دور هم جمع کرده و عزیزه را هم دعوت کرده تا به همه بگوید که عزیزه مادر هازار است…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۱ سریال ترکی تردید 

قسمت ۲۲۰ سریال تردید (هرجایی)

جهان حسابی ناراحت است و با هاندان درد دل می کند و می گوید: «من هیچ وقت پدر خوبی نبودم… من شمارم تو این گودال کشیدم… » برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

فیرات شناسنامه ی زینب را می گیرد و می بیند که امروز تولد او است. همان موقع میران از راه میرسد و عکس هایی که به دستش رسیده و نشان می دهد که فیرات از قبل شخصی که او دنبالش بوده را پیدا کرده……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۸ سریال تردید (هرجایی)

فیرات با عصبانیت سراغ فیسون می رود و او را بازخواست می کند که به چه حقی به خانه مادرش حمله کرده و سراغ عزیزه را از او گرفته…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۷ سریال تردید (هرجایی)

ریان با وحشت به سمت عزیزه که زخمی و نالان روی زمین افتاده می رود و سعی می کند کشان کشان او را به سمت خانه ببرد که آزرا از راه می رسد و ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۶ سریال تردید (هرجایی)

یارن با هاندان تماس می گیرد و از او می خواهد که او را از دست فسون نجات بدهد چون امنیت جانی ندارد. هاندان به جهان می گوید ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۵ سریال تردید (هرجایی)

فیرات راننده کامیون را گیر آورده و از زیر زبان او می کشد که به دستور فسون می خواسته میران را بکشد. فیرات برای اینکه میران را درگیر این کارها نکند و….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۴ سریال تردید (هرجایی)

فسون که فهمیده دخترش در میدیات زندگی می کند از راننده اش می خواهد تا به خانه ای که آدرسش را پیدا کرده اند بروند اما در بین راه نصوح با اتومبیلش او را متوقف می کند ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۲۱۳ سریال تردید (هرجایی)

میران با کامیون تصادف کرده و بیهوش است و خواهر خوانده اش آزرا که پزشک هم هست او را از اتومبیل بیرون می کشد و به او کمک های اولیه پزشکی می دهد….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

عزیزه سراغ جهان می رود و می گوید: «خبر دارم به فسون گفتی که من قاتل هارونم. ولی می دونی که من این کارو نکردم…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱۱ سریال تردید (هرجایی)

میران وقتی ناراحتی ریحان را می بیند می گوید: «ببخش که بدون اجازه تو قراره با مادرم و خواهرخونده م تو یه خونه زندگی کنیم.» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۱۰ سریال تردید (هرجایی)

ریحان در خواب می بیند که میران را گم کرده و از وحشت داد می زند. ناگهان دست زنی که روبان قرمز دارد دست او را محکم می گیرد …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

در عمارت اصلان بی فسون به عزیزه می گوید: «به زودی به عمارت شاداغلو می رم و به همه میگم تو و نصوح عاشق هم بودین و هازار پسر شماست.» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۸ سریال تردید (هرجایی)

زهرا بعد از بگومگو با هازار دیگر مطمئن است که زندگی اش را از دست داده است. عزیزه در بیرون از شهر به محمود وصیت می کند که مراقب خانواده اش باشد و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۷ سریال تردید (هرجایی)

نصوح از فسون می خواهد که بیشتر از این باعث ناراحتی عزیزه نشود و از آنجا برود. فسون جواب می دهد: «هدفم اینه که دوست و دشمن خودتون رو از هم تشخیص بدین.» …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۶ سریال تردید (هرجایی)

هازار دلشاه را به عمارت شاداغلو و به دیدن مادرش می برد و مادر و دختر از دیدن دوباره هم شوکه می شوند…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

میران به ریحان می گوید که فرزندشان پسر است و از ریحان می پرسد: «چرا دلت می خواد پسر داشته باشیم؟» ریحان جواب می دهد: «پسرا عشق ورزیدن بلد نیستن  …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۲۰۴ سریال تردید (هرجایی)

وقتی ریحان می فهمد او قربانی کینه عزیزه نسبت به نصوح بوده با عجله می رود تا از او حساب بپرسید. میران سعی می کند او را آرام کند و می گوید …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰۳ سریال تردید (هرجایی)

فیرات وقتی از عزیزه می شنود که این فسون بوده که ریحان را مسموم کرده و به تحریک او بوده که جهان میران را دزدیده از عزیزه می پرسد …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

هازار آنچه را که می بیند نمی تواند باور کند. بعد از سی سال دلشاه رو به رویش ایستاده. او زانو می زند و دلشاه گریه می کند و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰۱ سریال تردید (هرجایی)

زهرا از هازار می پرسد که وقتی به مادربزرگ میران، شکران، گفته که اگر دلشاه زنده بود همه چیز فرق می کرد منظورش چه بوده است …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

نصوح به جهان التماس می کند که خودش را قاتل نکند و می گوید: «تو پسر منی و پاره تنمی. نمی خوام به خودت آسیب بزنی ولی … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۹ سریال تردید (هرجایی)

هازار جلوی هتل محفوظ در حالی که به سمت عمارت شاداغلو می رود زهرا را می بیند که از هتل خارج می شود و دچار تردید می شود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۸ سریال تردید (هرجایی)

محمود که به خواست عزیزه مامور حفاظت از جان میرا ن و هازار شده وقتی می بیند که میران توسط پلیس های قلابی که جهان اجیر کرده به اداره پلیس برده نمی شود بلکه او را به بیراهه می برند جلوی آنها را می گیرد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۷ سریال تردید (هرجایی)

هازار به کلبه چوبی می رسد و زینب و فیرات را هم آنجا ملاقات می کند. ریحان از او به خاطر شیرینی ای که دیروز فرستاده بود تشکر می کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۶ سریال تردید (هرجایی)

ریحان بالاخره به کلبه برمی گردد و استراحت می کند اما خواب اناری که قبلا دیده بود دوباره به سراغش می آید و احساس می کند در خواب هایش عزیزه هم حضور داشته است. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۵ سریال تردید (هرجایی)

میران به هازار و زهرا می گوید که میران به زودی از بیمارستان مرخص می شود و به خانه برمی گردد ولی به خاطر تاثیر حرف های فسون احساس می کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۴ سریال تردید (هرجایی)

میران به خواست فسون به دیدن او می رود و فسون قصد دارد دلشاه و میران با هم دیدار کنند. اما افرادش به او خبر می دهند که بین راه تصادف کرده اند و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۳ سریال تردید (هرجایی)

سلطان تصمیم گرفته برای مدتی از میدیات به کارس برود تا از اصلان پرستاری کند و حالش را خوب کند. گونول از مادرش می خواهد او را تنها تگذارد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۲ سریال تردید (هرجایی)

سر میز شام شکران از هازار و زهرا تشکر می کند که مثل مادرشان از او مراقبت می کنند و نصوح می گوید:« اجازه نمی دهیم توی این زمستان سرد تنها در روستا زندگی کنی.» … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

عزیزه بعد از اینکه فسون از او می خواهد خودش را بکشد، اسلحه را روی سرش می گذارد و ماشه را می کشد اما اسلحه خالیست … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

عزیزه و نصوح دوباره همدیگر را ملاقات می کنند. نصوح به او می گوید:« تو دیگر نمی توانی چیزی را از نو بسازی … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۹ سریال تردید (هرجایی)

هاندان تلاش می کند که جهان را راضی به فرستادن یارن و هارون به عمارت اصلان بی کند و یارن هم منتظر جواب پدرش است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۸۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

عزیزه وقتی مطمئن می شود که نصوح حقیقت را گفته و هازار پسر اوست سعی می کند با او تماس بگیرد ولی هازار جواب نمی دهد چون محمود او را بی هوش کرده و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۷ سریال تردید (هرجایی)

در بیمارستان عزیزه و فسون منتظر نشسته اند و سلطان با چهره ی عبوس از اتاق اصلان بیرون می آید و از عزیزه می خواهد که گورش را گم کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۶ سریال تردید (هرجایی)

میران به ریحان می گوید:« اگر می فهمیدم که محمد پدر واقعی من نیست کمتر عذاب می کشیدم. ولی نمی توانم هازار را به عنوان پدر قبول کنم.» … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۵ سریال تردید (هرجایی)

ریحان و میران به کمک هم هازار را سوار ماشین می کنند و او را به شهر می رسانند. هازار در اغوش میران از هوش می رود. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۴ سریال تردید (هرجایی)

زهرا تلاش می کند هازار و میران را به هم نزدیکتر کند برای همین از میران می خواهد در پارک شهر همدیگر را ملاقات کنند اما جای خودش هازار را می فرستد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

میران و ریحان در گورستان منتظر هازار هستند و میران با دیدن هازار با گریه و خشم می گوید:« تو خانواده من نیستی. خانواده ی من اینجا در این قبرستان کنار هم خوابیده اند.» … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۲ سریال تردید (هرجایی)

میران بعد از شنیدن حرف های فسون که او را پسر هازار و دلشاه خواند با خشم می گوید: «اجازه نمیدم به پدر و مادرم اهانت کنی. قبل از اینکه بیرونت کنم از اینجا برو.» … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۱ سریال تردید (هرجایی)

هازار به سرعت به سمت عمارت اصلان بی می رود و در راه وقتی خوب فکر می کند به یاد می آورد که آن روز عزیزه او را به روستا دعوت کرده بود تا جسد میران را در ته چاه به او نشان بدهد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸۰ سریال تردید (هرجایی)

هازار سراغ پزشک معالجش می ورد و از او در مورد تشنجش پس از تزریق خون اهدایی می پرسد و دکتر جواب می دهد همان وقع فهمیده که اهداکننده هیچ نسبتی با او نداشته و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

وقتی عزیزه اصلان و گونول را همراه میران می بیند با نفرت به میران خیره می شود چون او باعث به هم ریختن تمام نقشه هایش شده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

عزیزه بر مزار پسر خودش و نصوح می رود و با خود می گوید:« میران نوه ی نصوح، از او با غیرت تر از آب درآمد. دست زنی را گرفت و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

جهان متوجه می شود که دو روز است پدرش از خانه خارج شده و گوشی همراهش خاموش است، ترس به دلش می افتد که مبادا میران بلایی سر او آورده باشد و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

ریحان و میران که هر دو زخمی و خسته هستند به عمارت اصلان بی برمی گردند. ریحان معتقد است که این عمارت خانه ی اصلی آنهاست و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۷۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۷۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

خلاصه داستان قسمت ۱۶۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۶۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۵۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۴۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۳۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۲۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۲۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۱۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۱۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۵ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۱۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۴ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۱۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۳ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۱۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۲ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۱ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۱۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۱۰ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

 

قسمت ۱۰۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۰۹ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۰۸ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۰۷ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)
قسمت ۱۰۶ سریال ترکی تردید (هرجایی)

قسمت ۱۰۵ سریال %D

دکمه بازگشت به بالا