خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دختران آفتاب + عکس

در این مطلب از ساین جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی دختران آفتاب را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. تهیه کنندگان این سریال اسماعیل گوندوگو و اینچی کرهان می باشند. سریال دختران آفتاب به کارگردانی Metin Balekoğlu در ژانری درام، کمدی، رمانتیک در ۱ فصل ۳۹ قسمتی در استانبول ساخته شده است. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ مره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش، بورجو اوزبرک، هانده ارچل، برک آتان، مرت‌اوغلو، میرای آکای،
Meltem Gülenç، Funda Hanlhan، Teoman Kumbaracibaşi ، Süreyya Güzel ،irem Helvacıoğlu ، Ege Kökenli، Sarp Can Köroğlu ،Kanat Hepari،Sarper Arda ،Ali Pınar.

خلاصه داستان سریال دختران آفتاب

گونش یک زن سی و پنچ ساله و معلم ادبیات است و همراه دختران دوقلویش نازلی و سلین که هفده ساله و دختر کوچکش پری که پانزده ساله است در ازمیر زندگی میکند. همسر گونش ظفر سال‌ها پیش او و دخترانش را ترک کرده است‌. آن‌ها در ازمیر زندگی آرامی دارند. تا این که یک روز گونش با مردی بنام هالوگ مرت‌اوغلو آشنا می‌شود هالوگ و گونش در زمان کوتاهی عاشق هم می‌شوند. هالوک از گونش درخواست ازدواج می‌کند، گونش با این درخواست موافق است اما نازلی با این ازدواج مخالفت می‌کند او به هالوک حس خوبی ندارد و از اون خوشش نمیاد برعکس سلین با این ازدواج موافق است او این ازدواج را فرصت خوبی هم برای خودش و هم برای مادرش میداند، پری هم با ازدواج مادرش مخالفتی ندارد او به تصمیم مادرش احترام می‌گذارد. گونش و دخترانش وارد خانواده مرت‌اوغلو می‌شوند اما…


قسمت ۹۳ سریال دختران آفتاب

علی و امره باعث می شوند که پسری که قرار بود در تبلیغات سلین را ببوسد، فرار کند و در صحنه فیلمبرداری حاضر نشود. تهیه کننده پیش سلین آمده و میگوید ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۹۳ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۹۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۹۲ سریال دختران آفتاب

گونش با هالوک در مورد خواسته طفل صحبت میکند و میگوید که او آنقدر سنگدل نیست که بیماری دختر دیگر طفر را نادیده بگیرد و سعی می‌کند به او کمک بکند ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۹۲ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۹۲ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۹۱ سریال دختران آفتاب

پری داخل اتاق هتل به هوش می آید. او از موقعیت خود شوکه می شود. ظفر بالای سر او است و سعی دارد پری را آرام کند ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۹۱ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۹۱ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۹۰ سریال دختران آفتاب

همه در مهمانی شب سال نو در هتل هستند. سویلای و لونت نیز می آیند. رعنا با دیدن آنها متعجب شده و با حرص به سویلای میگوید که او دعوت نبوده است ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۹۰ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۹۰ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۹ سریال دختران آفتاب

توچه چند نفر از دوستانش را که از بازیگران تئاتر هستند جمع میکند تا سلین از بین آنها یکی را به عنوان دوست پسر خودش مقابل گونش انتخاب کند ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۸۹ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۸ سریال دختران آفتاب

علی پیش سیلن و توچه می آید تا با سلین درس کار کند. سلین حین صحبت، پنهانی دست خود را داخل جیب علی می برد و جعبه حلقه را بیرون کشیده و می بیند……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۸ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۷ سریال دختران آفتاب

ساواش با ملیسا قرار میگذارد و به پارک می رود. او از ملیسا میخواهد که با ییعیت، پسر صاحبخانه ای که شب گذشته پنهانی به خانه آنها رفته بودند صحبت کند……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۸۷ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۶ سریال دختران آفتاب

علی از هالوک و لونت می پرسد که اگر نخواهد هیچکدام از آنها را به عنوان پدر خود قبول داشته باشد آنها چه میکنند. لونت و هالوک و سویلای همگی میگویند که ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۶ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۶ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۵ سریال دختران آفتاب

سویلای و هالوک از کار علی شوکه می شوند. سویلای فریاد می زند و هالوک سریع جلو می رود تا اسلحه را از دست علی بگیرد ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۵ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۴ سریال دختران آفتاب

شب ، لونت دم خانه امره می رود و میخواهد علی را ببیند. علی با دیدن لونت عصبی می شود و میپرسد که او آدرس را از کجا پیدا کرده است ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۴ سریال ترکی دختران آفتاب
قسمت ۸۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۳ سریال دختران آفتاب

سلین از علی میخواهد که استراحت کند. سپس با توچه و امره در مورد شرایط روحی علی صحبت میکند و میگوید که نازلی و ساواش نیز به آنجا می آیند تا دور هم باشند و حال و هوای علی عوض بشود ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۲ سریال دختران آفتاب

سلین در سالن بیمارستان مشغول گریه کردن است و نگران این است که بلایی سر علی نیاید. نازلی او را دلداری میدهد و آرام میکند ……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۲ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۱ سریال دختران آفتاب

علی پشت در خانه سویلای می آید و در می زند. سویلای در را باز نمیکند اما با ناراحتی پشت در ایستاده و گریه میکند……… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۱ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸۰ سریال دختران آفتاب

هالوک به خانه سویلای می رود.‌سویلای با دیدن او هول می شود. هالوک با خونسردی میگوید که میخواهد همه چیز را در مورد گذشته بداند. سویلای میگوید که او در زمان ازدواج با هالوک حامله بوده و قسم میخورد که این موضوع را نمی‌دانسته است…….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۸۰ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۹ سریال دختران آفتاب

هالوک در حال بردن علی به محل کار لونت است و آنها در ماشین با هم بحث میکنند. علی متوجه مشکل هالوک نیست و او نیز توضیحی نمی‌دهد ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۸ سریال دختران آفتاب

علی دم در خانه سلین را میبیند و میخواهد با او حرف بزند. او از سلین میخواهد سوار ماشین بشود. سلین با اکراه قبول میکند ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۷ سریال دختران آفتاب

لونت به هالوک پیام میدهد و میگوید که باید او را ببیند. در جشن تولد سلین از اینکه علی نیامده ناراحت است و منتظر اوست. ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۶ سریال دختران آفتاب

نازلی پیش ساواش خوابش می برد. او وقتی بیدار می شود هول شده و به ساعت نگاه میکند و میگوید که باید زودتر به خانه برود، زیرا شب تولد اوست ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۶ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۵ سریال دختران آفتاب

ساواش پیش لونت می رود و وقتی لونت می فهمد که او دنبال کار می‌گردد، به او پیشنهاد کار در بار خودشان را میدهد. ساواش ابتدا قبول نمیکند ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۴ سریال دختران آفتاب

ساواش پیش رعنا رفته و میگوید که دیگر او را مادرش نمیداند و میخواهد نام فامیلی خودش را عوض کند …….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۳ سریال دختران آفتاب

وقتی که سلین و علی از هتل ساواش بیرون می آیند، چند پسر به علی متلک انداخته و علی عصبانی می شود. سلین میخواهد او را آرام کند اما …….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۲ سریال دختران آفتاب

کسی چه لونت را تحت نظر دارد، با هالوک تماس گرفته و خبر میدهد که لونت برای خودش و سویلای در رستوران میز رزرو کرده است …….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۲ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۱ سریال دختران آفتاب

لونت میخواهد با علی صحبت کند. او به علی میگوید که از او اجازه میخواهد تا با سویلای در رابطه باشد زیرا هر دوی آنها تنها هستند و امکان آشنایی و با هم بودن را دارند ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۱ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷۰ سریال دختران آفتاب

الیف در کافه به دستشویی می رود. سلین متوجه می شود که او گوشی خود را روی میز گذاشته است و سریع به توچه می‌گوید ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۷۰ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۹ سریال دختران آفتاب

در دفتر گونش از نازلی عصبانی است و از مدیر میخواهد که او را مانند همه بچه ها تنبیه کند اما مدیر می‌گوید که این بار صرفاً تذکر میدهد ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۸ سریال دختران آفتاب

ساواش که مست است به علی میگوید‌ که خانواده او زندگی اش را نابود کرده اند. سپس در بغل علی گریه میکند. علی سعی دارد او را آرام کند ……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۷ سریال دختران آفتاب

بچه ها در خانه الیف جمع شده و نهار می خورند. نازلی و ساواش تصمیم میگیرند که برای فرار زودتر اقدام کنند. ساواش برای ازمیر بلیت میخرد و آنها قرار است عصر حرکت کنند……. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۶ سریال دختران آفتاب

صبح نازلی سر نیز صبحانه آمده و از هالوک و گونش و احمد و اینجی به خاطر اتفاقات روز گذشته و برخوردش معذرت خواهی میکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۶ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۵ سریال دختران آفتاب

نازلی و ساواش تا شب با هم بیرون هستند و صحبت میکنند. سلین با نازلی تماس گرفته و خبر میگیرد. نازلی میگوید که کمی بعد به خانه آمده و همه چیز را تعریف میکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۴ سریال دختران آفتاب

نازلی نگران ساواش است و از او قول میگیرد که دیگر از آن قرص ها استفاده نکند. الیف از روی بالش، تار موی علی را برداشته و داخل یک پلاستیک میگذارد …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۶۳ سریال دختران آفتاب

همه متوجه آمدن سویلای می شوند و به او خیره می شوند. سویلای شروع به تعریف از خانواده و خوشبختی آنها میکند. سپس گوشه ای می نشیند و با طعنه از گونش میپرسد…… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۲ سریال دختران آفتاب

هالوک و احمد در خانه باغ هستند. احمد از اینکه هالوک قبول کرد درمان بشود برای او خوشحال است. هالوک بابت درست کردن خانه از احمد تشکر میکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۱ سریال دختران آفتاب

گونش به هالوک میگوید که برای او سوپرایز دارد و او را به همان خانه باغ قدیمی که متعلق به مادر هالوک بوده می برد …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۶۰ سریال دختران آفتاب

در خانه سویلای، علی حاضر شده تا به دانشگاه برود. او به سویلای به خاطر اینکه هر شب مست میکند هشدار میدهد که به خاطر هالوک این بلا را سر خودش نیاورد …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۹ سریال دختران آفتاب

نازلی و پری به اتاق سلین می روند. نازلی وقتی می فهمد که رعنا به سلین سیلی زده عصبانی می شود و میخواهد واکنش نشان بدهد اما …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۸ سریال دختران آفتاب

وقتی که همه می‌خوابند ، علی با رعنا تماس میگیرد و خبر میدهد که دخترها را پیدا کرده و همه با هم در هتل هستند. رعنا سوال میکند که کجا بوده اند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۷ سریال دختران آفتاب

هالوک با سویلای تماس میگیرد و به او میگوید که میداند در حقش بدی کرده و معذرت خواهی میکند. سویلای خوشحال شده و میگوید …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۶ سریال دختران آفتاب

هالوک با عصبانیت به سمت سویلای حمله کرده و میخواهد او را خفه کند. همان لحظه علی به خانه آمده و با دیدن این صحنه به سمت هالوک رفته و او را از سویلای جدا میکند …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۵ سریال دختران آفتاب

سلین با عصبانیت از خانه سویلای بیرون می آید. علی دنبال او می رود و از او خواهش میکند با اینکه کار سویلای اشتباه بوده و او حق دارد، موضوع را به هالوک نگوید …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۴ سریال دختران آفتاب

نازلی به اتاق ظفر می رود تا او را ببیند. او از اینکه خال ظفر بهتر شده خوشحال است. ظفر سراغ گونش را از او میگیرد و …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۳ سریال دختران آفتاب

گونش را دستگیر کرده و به کلانتری می برند و سپس به بازداشتگاه منتقل میکنند. در خانه، هالوک همه را جمع کرده و ماجرا را به آنها میگوید …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۲ سریال دختران آفتاب

پری و جان دم خانه ظفر رسیده اند. هنگامی که ظفر دم پنجره می آید، پری با دیدن او شوکه می شود و یادش می آید که او را چند بار در پارک دیده بود …… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۱ سریال دختران آفتاب

وقتی که هالوک خوابش می برد، ملیسا از آنجا می رود. او دنبال کلید ها میگردد اما روی میز نیست و می فهمد که در دست هالوک است ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۵۰ سریال دختران آفتاب

در بیمارستان، رعنا با گونش صحبت میکند و از او میخواهد در مورد تیر خوردن احمد به بچه ها چیزی نگوید.
ملیسا به اتاقک ساواش می رود و ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۹ سریال دختران آفتاب

گونش و رعنا به جنگل می روند و احمد و هالوک را با نگرانی صدا می زنند. هالوک و احمد در مورد گونش بحث میکنند ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۸ سریال دختران آفتاب

وقتی سلین به اتاقش می رود، علی به اتاق او می رود و بابت دوستی او و امره به سلین طعنه می زند. سلین عصبی شده و ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۷ سریال دختران آفتاب

صبح نازلی به پارک برای پیاده روی رفته و مدام حرفهای ملیسا در مورد بودن او با ساواش در سرش مرور می شود. او ناگهان با ظفر رو به رو می شود که جلوی او را میگیرد ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۶ سریال دختران آفتاب

نیمه شب گونش کابوس میبیند که دخترها از خانه می روند و میخواهند با پدرشان باشند و او را به خاطر پنهان کردن هویت واقعی اش مقصر می‌دانند ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۶ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۵ سریال دختران آفتاب

ساواش دم پنجره اتاق نازلی می رود و سنگ پرت میکند اما وقتی واکنشی نمی‌بیند تصور میکند که او خوابیده است و می رود ….. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۴ سریال دختران آفتاب

توچه به کلوپ می رود و امره را میبیند که مست کرده است و نگران حال او می شود‌. سلین و علی در حیاط دراز کشیده اند و …. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۳ سریال دختران آفتاب

در خانه اینجی گریه میکند و هالوک پیش او می آید و سراغ گونش را میگیرد. اینجی با استرس میگوید که گونش به بوتیک سویلای رفته است…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۲ سریال دختران آفتاب

علی و ساواش به همراه سلین و نازلی به کافه می روند. سلین علی را کنار کشیده و از او میخواهد که طبق قرار بازی شان، گوشی هالوک را شب پنهانی برایش بیاورد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۲ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۱ سریال دختران آفتاب

علی در اتاق پیش سلین میماند و میخواهد بداند که چه اتفاقی او را ناراحت کرده است. او تصور میکند که هالوک به سلین چیزی گفته و یا کاری کرده است اما  … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۱ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۴۰ سریال دختران آفتاب

بعد از خرید، گونش می‌گوید که جایی کار دارد و از بچه ها خدا می شود. سلین نیز که از قرار امره و علی به همراه دخترها خبر دارد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴۰ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۹ سریال دختران آفتاب

گونش از هالوک سراغ ظفر را میگیرد. هالوک از اینکه گونش و رعنا او را تعقیب کرده و به او بی اعتماد بوده اند، دلخور شده و می‌گوید … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۸ سریال دختران آفتاب

در حیاط خانه همه دوستان دور ملیسا جمع می شوند. نازلی نیز که به آنجا آمده، داخل خانه ایستاده و از پشت پنجره به آنها نگاه میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۷ سریال دختران آفتاب

رعنا پاکت عکسهای ظفر و هالوک را پیش هالوک می برد و با عصبانیت میگوید که میخواهد عکسها را به گونش نشان بدهد و هالوک باید راجع به این به او توضیح بدهد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۶ سریال دختران آفتاب

ساواش از دیدن ملیسا به شدت شوکه می شود. ملیسا بی مقدمه به ساواش میگوید که برگشته است و میداند که ساواش سختی زیادی کشیده اما او نیز سختی کشیده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۶ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۵ سریال دختران آفتاب

آخر شب، گونش با رعنا صحبت میکند و بابت مشکلی که بخاطر او در خانواده پیش آمده معذرت خواهی میکند. او میگوید که به ظفر مشکوک است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۴ سریال دختران آفتاب

سلین به علی میگوید که یک سوپرایز برایش دارد. سپس فیلم را برای او پخش میکند. علی شوکه و عصبی می شود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۳ سریال دختران آفتاب

گونش پریشان شده و اینجی چند بار به او طعنه می زند. احمد از اینجی می‌خواهد که ساکت باشد. گونش صحت برگه را تکذیب کرده و به اتاقش می رود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۲ سریال دختران آفتاب

رعنا به اسکله می رود و از نگهبان آنجا ساعت ورود و خروج کشتی هالوک در روز گذشته را سوال میکند و سپس میخواهد که دوربین های مدار بسته را ببیند. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۱ سریال دختران آفتاب

نازلی آماده شده و سپس به همراه پری به پارک می رود. او استرس دارد و از آمدن پشیمان می شود اما همان لحظه ساواش از راه می رسد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۳۰ سریال دختران آفتاب

صبح، رعنا به ساواش میگوید که او میتواند دیگر به خانه برگردد و پیش آنها زندگی کند‌. ساواش میگوید‌ که فعلا مردد است و در این مورد فکر میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۹ سریال دختران آفتاب

نازلی و ساواش به اتاق می روند. ساواش به نازلی میگوید که نامه او را خوانده و از علاقه او به خودش مطلع شده است، اما ساواش عاشق نازلی نیست … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۸ سریال دختران آفتاب

امره برای مهمانی شب به سلین خبر میدهد. سلین میگوید که نمی آید. امره از این کارهای سلین و علی خسته شده و از آنها میخواهد که آشتی کنند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۷ سریال دختران آفتاب

گونش با دیدن ظفر داخل خانه شوکه و عصبانی می شود. ظفر میگوید که او به ازمیر برگشته و وضع مالی خوبی دارد و میخواهد آن خانه را بخرد … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۶ سریال دختران آفتاب

جان در خانه مشغول نوشتن نامه ای برای پری است زیرا نمی‌تواند حرف دلش را مستقیم به او بگوید. گونش در حال رفتن به ازمیر است و احمد دم در او را بدرقه میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۵ سریال دختران آفتاب

سلین از بوسه علی شوکه شده و از او فاصله میگیرد و از آنجا می رود. او در خیابان با درماندگی قدم می زند و به کار علی فکر میکند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۴ سریال دختران آفتاب

ملیسا با شماره های تماس گرفته و قرار میگذارد. ساواش شلوار نازلی را که خشک شده برای او می آورد ، اما نازلی روی مبل خوابش برده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲۳ سریال دختران آفتاب

سلین پنهانی وارد حیاط خانه سویلای می شود. سپس وقتی وارد خانه می شود، سویلای با تصور اینکه دزد آمده، سریع پایین می آید و با دیدن سلین متعجب می شود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲ سریال دختران آفتاب

ملیسا در گوشه ای پنهان می شود و هالوک خانه را می‌گردد. ملیسا از خانه بیرون می آید و فرار میکند. هالوک بعد از گشتن متوجه می شود که هیچکس در خانه نیست … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱ سریال دختران آفتاب

صبح روز بعد، وقتی ساواش از خواب بیدار می شود، به خودش می آید و متوجه ماجرا می شود. نازلی میگوید که آنها او را فراری داده اند و دیگر جای نگرانی نیست … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی دختران آفتاب

شب امره به خانه سویلای می رود تا علی را ببیند. وقتی علی به خانه می آید آنها به حیاط رفته و امره با ابراز پشیمانی از علی معذرت خواهی میکند و میگوید که فریب توچه را خورده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی دختران آفتاب

نازلی از رفتن ساواش به شدت ناراحت شده و در خانه پیش رعنا می رود و از او خواهش میکند که ساواش را از آنجا بیرون بیاورند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی دختران آفتاب

پلیس جلوی موتور ساواش را میگیرد و سپس با رعنا تماس گرفته و خبر می‌دهند که آنها را گرفته اند. گونش و احمد به دنبال بچه ها می روند. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی دختران آفتاب

شب، گونش دوباره بابت برخوردها و کارهای پنهانی و مشکوک هالوک و همچنین ماجرای ظفر با او بحث میکند. هالوک میگوید که آن شب بخاطر تهدید همسایه، پیش او رفته و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی دختران آفتاب

احمد، برادر هالوک و رعنا و شوهر اینجی به خانه می آید. او که رفتارهای منزوی و خاصی دارد، با دیدن گونش به او میگوید که چهره او برایش خیلی آشناست و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی دختران آفتاب

آسلی و غنچه به کلوپ رسیده و به کافی شاپ می روند. ولکان آنها را به پدرش معرفی میکند. سینان متوجه می شود که آسلی همان دوست دختر ولکان بوده است … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی دختران آفتاب

گونش و هالوک به بیمارستان می روند. علی با دیدن هالوک عصبانی می شود و رعنا او را کنترل میکند. بعد از بیرون رفتن هالوک، گونش سعی دارد با مهربانی به علی کمک کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی دختران آفتاب

گونش بیدار شده و با تعجب و نگرانی علت زخمی شدن و خونی شدن لباس هالوک را می پرسد. هالوک میگوید که به کشتی رفته بود و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی دختران آفتاب

ساواش که حالش بهتر شده، پیش نازلی آمده و غیر مستقیم از او خداحافظی میکند و میگوید که مدتی آنجا نخواهد بود. نازلی بابت علت رفتن او و همچنین ماجرای گردنبند کنجکاوی میکند و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی دختران آفتاب

جان و پری به سمت خانه می روند. آنها در مسیر، متوجه می شوند که یکی از همسایه ها در حیاط خود مشغول کتک زدن و اذیت کردن سگ خود است. پری به شدت عصبانی شده و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۱۰ سریال دختران آفتاب

قسمت ۹ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۸ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۷ سریال دختران آفتاب

قسمت ۶ سریال دختران آفتاب

قسمت ۵ سریال دختران آفتاب

قسمت ۴ سریال دختران آفتاب

قسمت ۳ سریال ترکی دختران آفتاب

قسمت ۲ سریال دختران آفتاب

قسمت ۱ سریال ترکی دختران آفتاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا